چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست برای 6 عضو شورای اسلامی شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: خدمات ارائه شده در بیمه تکمیلی امسال فرهنگیان همانند سال گذشته است یعنی بیشتر تعهدات بدون سقف و فرانشیز 5 تا 15 درصد است همچنین هزینه عینک یک میلیون و 500 هزار تومان و دندانپزشکی 6 میلیون تومان به ازای هر نفر است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه عصر ایران

معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاران ما در استان‌ها پس از اطلاعاتی که از سامانه شهید محمودوند اخذ می‌کنند، نسبت به پیگیری بازماندگان از تحصیل اقدام می‌کنند تا مشخص شود وضعیت این دانش آموزان چگونه است و آن‌ها را به مدارس هدایت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

اسناد و مدارک هویتی، سند رسمی و اطلاعات هویتی هر شخص است و طبق ماده 34 قانون ثبت احوال، افشای اطلاعات مذکور ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت پرداخت همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند تسویه شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: «پنجشنبه و جمعه (14 و 15 تیر) در غالب مناطق کشور جوی پایدار، همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

محور هراز به منظور عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه در محدود قلابن، تا ساعت 17 امروز دوشنبه مسدود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه (11 تیرماه) اعلام کرد که جلسه علنی مجلس فردا (12 تیرماه) برگزار نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

معاون سازمان حج و زیارت از پیگیری و هماهنگی با عربستان برای برقراری عمره پس از حج خبر داد و گفت: «به محض مشخص شدن جزئیات و توافق با عربستان، زمان ثبت‌نام حج عمره اعلام خواهد شد.»

وب‌گاه فرارو

مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت فرد شروری را که اقدام به نگهداری اسلحه گرم و سرد و اقلام مسروقه در واحد صنفی خود کرده بود، بازداشت کردند.

وب‌گاه فرارو

عضو کارگروه حفاظت از کرکس در اتحادیه حفاظت از طبیعت گفت: «2 گونه هما و کرکس کوچک براساس اطلس پرندگان ایران پراکندگی وسیعی در کشورمان دارند.»

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از ثبت 3 هزار و 249 تماس تلفنی مزاحم برای مرکز فوریت‌های پزشکی پایتخت در یک هفته اخیر (2 تا 8 تیرماه) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ساعت 5 عصر روز شنبه به پلیس پایتخت خبر رسید که مردی به طرز مشکوکی در یکی از بیمارستان‌ها فوت شده است.

وب‌گاه فرارو

گفته‌های شاهدان عینی افول تالاب انزلی را تایید می‌کنند؛ تالابی که تا امروز بار‌ها مورد آزمایش طرح‌های احیاء قرار گرفته، اما نجات پیدا نکرده است. این تالاب سال‌هاست به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین پهنه‌های آبی ایران مورد هجوم فاضلاب، رسوبات و تهدید کاهش سطح آب دریای خزر قرار گرفته و برخی پژوهش‌ها پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان قرن جاری، دیگر تالابی وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در میان موضوعات و حوزه‌های اجتماعی، به جهت اهمیت وزارت آموزش و پرروش، ساماندهی نظام آموزشی کشور و پیگیری مطالبات و مسائل فرهنگیان مورد توجه دو نامزد قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر شاخص کیفیت هوا بر روی عدد 119 قرار گرفته و هوا آلوده است و در وضعیت نارنجی قرار دارد.