چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

آبادان - نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون در مجلس دوازدهم با ادامه مسیر ریلگذاری شده خود در مجلس قبل، نگاهی کاملاً تحول گرایانه دارد.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه در بازدید از پروژه کانون پرورشی فکری کودکان نوجوانان شهرستان خمام، دستورات مقتضی را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: 30 تا 40 درصد احکام بازنشستگان سال 1400 تا 1402 که در نظام رتبه بندی اعتراض کرده بودند و نیازمند اصلاح بود، باقیمانده که بزودی انجام خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

مبلغ بیمه برای هر فرد 560 هزار تومان است که دو سوم آن توسط آموزش و پرورش و یک سوم آن توسط فرد متقاضی پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا مراد صحرایی در جلسه علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی دانش آموزان اتباع از دانش‌آموزان ایرانی در برخی شهر ها بیشتر ند رضا مراد صحرایی در جلسه علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی اطلاعات نگران کننده ارائه کرد که کمتر مورد توجه قرار گرفت و در سایه اخبار انتخابات ریسات جمهوری قرار گرفت. او درباره مدارس چهل نفره و تراکم شدید دانش آموزان در مدارس دو عامل را معرفی کرد؛ عامل فرعی کم کاری در مدرسه...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با رئیس دانشگاه آموزش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اعلام کرد که در دولت سیزدهم، میزان اعتبارات سالانه برای اعطای تسهیلات ویژه فرهنگیان 25 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی گفت: ما 24 فدراسیون هستیم و یک فدراسیون نیستیم و همه می‌توانند کمک کنند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق التدریس ویژه نیروهای شاغل و بازنشسته به همراه فیش حقوقی آنها واریز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت پایگاه‌های تابستانه اوقات فراعت دانش‌آموزان از امروز آغاز شد و 20هزار پایگاه تا آغاز سال تحصیلی فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان مدارس غیردولتی اعلام کرد که سقف و کف شهریه تمام مدارس غیردولتی تعیین شده است و میانگین شهریه این مدارس بین 10 میلیون تا 80 میلیون تومان است. اما برخی مدارس درخواست شهریه 80 تا 95 میلیون تومانی دارند که هنوز به توافق نرسیده‌ایم.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سعی می‌شود پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شده‌اند، تا پایان تیر یا مرداد پرداخت می‌شود، در خصوص پرداخت معوقات کمک معیشت سرایداران نیز گفت: در تیرماه، معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی تا دومیلیون تومان، پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه الف

یاسر جبرائیلی با انتشار یادداشتی از مرکز ارزیابی سیاست‌های کلی خداحافظی کرد و از تاسیس حزبی برای کادرسازی و گفتمان‌سازی تمدن نوین اسلامی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق‌الزحمه امتحانات دی ماه 1402 نیز پرداخت شده است. حق‌الزحمه امتحانات دی ماه 1402 نیز پرداخت شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت و همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شده‌اند، تا پایان تیر یا مرداد پرداخت خواهد شد. همچنین، معوقات کمک معیشت سرایداران در تیرماه، معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی تا دومیلیون تومان نیز پرداخت خواهد شد.