چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

تفاوتی ندارد چه در تابستان باشید یا چه زمستان، حتما برایتان پیش آمده است که بیرون از منزل به علت نارضایتی از شرایط محیطی یا آب و هوایی گفته‌اید: "هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود". تنها دلیل گفتن این جمله، وجود شرایط ایده آل در منزل است که شامل دمای مناسب در فصول مختلف، نبود آلودگی صوتی و غیره خواهد بود. تفاوتی ندارد چه در تابستان باشید یا چه زمستان، حتما برایتان پیش آمده است که بیرون از...

وب‌گاه فرارو

دقایقی قبل زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.7 ریشتر در عمق 7 کیلومتری زمین ازگله کرمانشاه را لرزاند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا 20 تیر اعلام خواهد شد.

وب‌گاه الف

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر هشتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: 17 شهریور ثبت‌نام آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. تاریخ برگزاری آزمون نیز هفته نخست مهر است. دبیر هشتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: 17 شهریور ثبت‌نام آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. تاریخ برگزاری آزمون نیز هفته نخست مهر است. به گزارش عرشه آنلاین، امسال هشتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی برگزار می‌شود. این آزمون فرصت...

وب‌گاه فرارو

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: اسناد و مدارک هویتی، سند رسمی و اطلاعات هویتی هر شخص است و طبق ماده 34 قانون ثبت احوال، افشای اطلاعات مذکور ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردها دیگر کمتر معلم می‌شوند و به دلیل هزینه‌های بالای اقتصادی علاقه‌ای ندارند که آینده کاری خودشان را با حقوق معلمی گره بزنند، موضوعی که رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس هم با اشاره به ظرفیت خالی پذیرش معلم‌های مرد بر آن مهر تأیید زده است. مردها دیگر کمتر معلم می‌شوند و به دلیل هزینه‌های بالای اقتصادی علاقه‌ای ندارند که آینده کاری خودشان را با حقوق معلمی گره بزنند، موضوعی که رئیس مرکز پژوهش‌های...

وب‌گاه فرارو

حاجی بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان طی 24 ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد، گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گرادیان فشاری مناسبی در نیمه شرقی استان از تا اواسط هفته سوم تیرماه است که این شرایط سبب افزایش سرعت وزش باد و فعال شدن کانون‌های گردوخاک داخلی شده و به کاهش شعاع دید و افزایش شاخص آلایندگی هوا منجر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردها دیگر کمتر معلم می‌شوند و به دلیل هزینه‌های بالای اقتصادی علاقه‌ای ندارند که آینده کاری خودشان را با حقوق معلمی گره بزنند، موضوعی که رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس هم با اشاره به ظرفیت خالی پذیرش معلم‌های مرد بر آن مهر تأیید زده است.

وب‌گاه گسترش

در مدارس دولتی عادی، مشکلاتی مانند کلاس‌های شلوغ، نظافت ناکافی و وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی وجود دارد که باعث تضییع حقوق دانش‌آموزان و محرومیت آنها از ورود به دانشگاه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های ورودی اول (اول ابتدایی عادی، اول 1 استثنایی، اول مقدماتی استثنایی و آمادگی 1 استثنایی)، هفتم و دهم از امروز - یکشنبه دهم تیرماه - آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه سازمان هواپیمایی کشور عربستان و فرودگاه‌های جده و مدینه در خصوص ایمنی پرواز‌ها صرفا اقدام به پذیرش آب زمزم به صورت بسته بندی‌های مشخص و قابل تهیه در فرودگاه‌ها و اقصی نقاط شهر کرده‌اند و دستورالعمل خاصی برای انتقال مشخص شده است.

وب‌گاه فرارو

خروج سالانه پنج میلیارد دلار درآمد حاصل از کار اتباع خارجی از کشور و ضرورت تدوین اطلس اشتغال این قشر برای صیانت از بازار کار نیروی ایرانی، سازمان ملی مهاجرت را بر آن داشته است تا در 15 طرح و برنامه اقتصادی، این حوزه را ساماندهی کند.

وب‌گاه فرارو

شهردار تهران در واکنش به شکایت زنگنه از خودش گفت: آقای زنگنه تا کنون 100 شکایت از من کرده است و منجر به شکست شده؛ چگونه رویشان می‌شود دوباره شکایت کنند.

خبرگزاری میزان

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، یکشنبه (10 تیر ماه 1403) با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش، در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.