چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کوچکترین دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به پدرم دارند، خشمگین بودن ایشان است که اصلا درست نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طرح یارانه طلا به هر نفر در سال 6 گرم طلا می‌رسد یعنی برای یک خانواده 5 نفره 100 میلیون تومان در سال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست گفت: ما امروز در مسیر انتخاب یک جهان فرصت‌ها برای جهش ایران و یا به برگشت به عقب و رشد اقتصادی منفی قرار داریم، همان نگاه اشتباه گذشته که هشت سال بر کشور حاکم بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری (زاکانی) با بیان اینکه بعضی‌ها قصد تضعیف دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی را که تنها کانال ورود نیرو به آموزش و پرورش است دارند گفت: این افراد راه به جایی نبردند و باید مدل ورود به وزارت آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بعضی‌ها قصد تضعیف دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی را که تنها کانال ورود نیرو به آموزش و پرورش است دارند افزود: این افراد راه به جایی نبردند و باید مدل ورود به وزارت آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اصلاح دفترچه راهنمای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا 9 تیر خبر داد.

وب‌گاه الف

در مناظره انتخاباتی امروز، نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری به بحث و بررسی پیرامون مسائل آموزش و پرورش پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه «نامزدها نباید خودتحقیری داشته و دستاوردهای انقلاب را نباید زیر سوال ببریم» تاکید کرد: شهدای ملی و قهرمان را نباید مصرف انتخاباتی کنیم و افزود: هرکسی دولت تشکیل می دهد، دولت خود را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، به مباحث پیرامون نظام تعلیم و تربیت در کشور پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مدرسه‌ای که از میزان شهریه مصوب تخلف کند و بیش از میزان تعیین شده دریافت کند علاوه بر اینکه در شورای نظارت با آن برخورد می‌شود، به پرداخت جرایم نقدی ملزم می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد که از ابتدای تابستان تا صبح امروز یکشنبه، 197 خانواده که شامل 1022 نفر است، در مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند. در این مدت، 1396 نفر روز مسافر فرهنگی نیز در این مراکز اسکان تابستانی میهمان بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

در مناظره انتخاباتی امروز، نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری به بحث و بررسی پیرامون مسائل آموزش و پرورش پرداختند.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گفت: ما به صورت میدانی از مدارس غیرانتفاعی بازدید می‌کنیم و در جایی اگر تخلف دریافت بیش از شهریه مصوب را مشاهده کنیم با مدرسه برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون استاندار و فرماندار تهران از صدور مجوز برای برپایی تریبون‌های آزاد انتخاباتی در پایتخت برای نخستین بار خبر داد و گفت: این امر آثار و برکات خوبی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با چند نرخی بودن ارز مخالف هستیم و رانت رفاقتی را نمی پذیریم. باید یک قیمت ارز وجود داشته باشد و دولت حمایت های خود را از مردم و اقشار محروم داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه مدارسی که از قانون شهریه پیروی نکنند، طبق تصمیم شورای نظارت بر مدارس غیردولتی با آنان برخورد می‌شود گفت: براساس تصمیم شورا، این مدارس به پرداخت جریمه نقدی نیز ملزم می‌شوند.