چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز اوتیسم مرحوم «احمد باباخانی» شهر کرمانشاه؛ از ساخت 30 مدرسه اوتیسم در مراکز استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از امروز گفت: ثبت‌نامها تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت این در حالیست که محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام، امسال تغییر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت آموزش و پرورش نوار غزه اعلام کرد: از هفتم اکتبر تاکنون بیش از 800 هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی نوار غزه از حق خود در تحصیل محروم شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت نام دانش آموزان تغییر می کند آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول را 31 مردادماه عنوان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از امروز گفت: ثبت‌نامها تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت این در حالیست که محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام، امسال تغییر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از امروز گفت: ثبت‌نامها تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت این در حالیست که محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام، امسال تغییر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از امروز گفت: ثبت‌نامها تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت این در حالیست که محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام، امسال تغییر کرده است. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از امروز گفت: ثبت‌نامها تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت این در حالیست که محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام، امسال...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: ثبت‌نام دبیرستانی‌های دوره اول از امروز تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت. محدوده جغرافیایی مدارس امسال برای ثبت‌نام تغییر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: ثبت‌نام دبیرستانی‌های دوره اول از امروز تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اقدامات مهم و تاثیرگذاری بر ادامه روند تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه صورت گرفت که تغییرات اساسی کتب آموزشی گروه‌های مختلف دانش آموزان با نیازهای ویژه مخصوصا گروه کم توان ذهنی و طیف اتیسم از جمله آن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اقدامات مهم و تاثیرگذاری بر ادامه روند تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه صورت گرفت که تغییرات اساسی کتب آموزشی گروه‌های مختلف دانش آموزان با نیازهای ویژه مخصوصا گروه کم توان ذهنی و طیف اتیسم از جمله آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیداهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری این روزها بازار وعده‌ها عجیب و غریب را داغ‌تر از همیشه کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد...

وب‌گاه گسترش

علی حجرگشت تأکید کرد که فرهنگیان باید به خوبی برای اولیا و دانش‌آموزان ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات را تبیین کنند. او افزود: معلمان به عنوان گروه‌های مرجع و مؤثر در جامعه مسئول تبیین مواضع انقلاب هستند.