چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه مشرق نیوز

روز دوم تیر، 5 نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت‌نام دوره متوسطه اول از روز شنبه 2 تیرماه آغاز شده است و تا 31 مرداد ادامه دارد، اظهار کرد: محدوده جغرافیایی مدارس، امسال برای ثبت‌نام تغییر کرده است. فرهادی افزود: پیش از این دانش‌آموزان باید در مدارس محدوده تعیین شده از منطقه آموزش و پرورش و شهرداری ثبت‌نام می‌کردند، اما امسال از مرکز پرگاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پایه دهم (دوره دوم متوسطه) بعد از صدور برگه هدایت تحصیلی آغاز می‌شود گفت: دانش‌آموزان می‌توانند به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه، تا 20 تیرماه تمدید شد سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه، تا 20 تیرماه تمدید شد به گزارش عرشه آنلاین رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای بازگشایی سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه، گفت: این پیگیری‌ها به ثمر نشست و این سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان عزیز تا 20 تیرماه فعال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود بهرامی، عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران و سایر اعضای شورا در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: این شورا با مصوباتی مثل ترویج مهارت آموزی با استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی و توسعه هنرستان‌ها برگزار شد. بهرامی با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان، گفت:...

خبرگزاری میزان

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: برخی از دانش آموزان استان تهران به عنوان خبرنگار و همیار فرماندار در انتخابات مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان باید در مدارس محدوده تعیین شده از سوی منطقه آموزش و پرورش ثبت‌نام می‌کردند، اما امسال از مرکز پرگاری که مدرسه وجود دارد تا شعاع مدرسه بعد محدوده تعیین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سخنگوی آموزش‌وپرورش فلسطین تا امروز هشت هزار دانش‌آموز در حملات اسرائیل به غزه به شهادت رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی آموزش‌وپرورش فلسطین اعلام کرد که تا امروز هشت هزار دانش‌آموز و 350 معلم در غزه به شهادت رسیده‌اند.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت نام دانش آموزان تغییر می کند آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول را 31 مردادماه عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست گفتمانی مشاوران امور بانوان نامزدهای دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری پیرامون سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه زن و خانواده دولت چهاردهم با شعار زنان، پیشرفت و تحول، امروز و با حضور نمایندگان پنج نامزد انتخاباتی در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

وب‌گاه الف

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشارکت 15 درصدی بانوان در اقتصاد، گفت: خانه‌داری باید یک شغل محاسبه شود و از خانم‌های خانه‌دار پشتیبانی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 70 درصد از ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش برای به‌کارگیری در مناطق محروم کشور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توافق وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه دانا، بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه بیمه‌ای کشور به مدت 15 ماه و برای سومین سال متوالی تمدید شد.