چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه الف

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: یاد ندارم به مردم خیانت کرده باشم اما اگر کسی هم خیانت کرده است یقه او را گرفته‌ام، وقتی روز گذشته در مورد کرسنت صحبت شد من درخواست کردم آقایان خاتمی، زنگنه و روحانی بنده حاضرم با شما مناظره کنم اما کسی حاضر نشد مناظره کند تا بگویم که چگونه حق مردم را به یغما برده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

از نظر قانون، سرباز فراری کسی است که دفترچه سربازی گرفته و یگان خدمتی او مشخص شده باشد اما از رفتن به خدمت سربازی امتناع می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنان فعال در عرصه های مختلف اجتماعی - فرهنگی خواستار استفاده از ظرفیت زنان در سطوح مدیریتی کلان جامعه در دولت آینده شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

فراخوان بعدی تبدیل وضعیت دکتر معلمان دانشگاه فرهنگیان به هیات علمی در پایان تیرماه 1403 اعلام خواهد شد. فراخوان بعدی تبدیل وضعیت دکتر معلمان دانشگاه فرهنگیان به هیات علمی در پایان تیرماه 1403 اعلام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد و داوطلبان می‌توانند برای دیدن نتایج به سامانه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمدهای بودجه 1403 تأکید کرد و گفت: قرار است قانون برنامه هفتم تا پایان هفته جاری ابلاغ شود.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که شهریه برخی از مدارس پایین تر از کف بوده است. به همین دلیل، آموزش و پرورش تصمیم گرفت با رعایت شاخص‌ها و الگوی تعیین نرخ شهریه، متوازن‌سازی شهریه را در این دسته از مدارس انجام دهد. تاکنون، این فرآیند در بیش از 16 هزار مدرسه و 500 منطقه آموزشی کشور به مرحله نهایی رسیده است.

وب‌گاه الف

مهلت ثبت درخواست نقل‌وانتقالات معلمان رسمی و پیمانی امروز (سه‌شنبه پنجم تیر) به پایان می‌رسد؛ بدین منظور متقاضیان باید اطلاعات و فرم امتیازبندی خود را در سامانه my.medu.ir ثبت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمدهای بودجه 1403 تأکید کرد و گفت: قرار است قانون برنامه هفتم پیشرفت تا پایان هفته جاری ابلاغ شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج دکتر معلم‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

مهلت ثبت درخواست نقل‌و‌انتقال معلمان رسمی و پیمانی فردا سه‌شنبه پنجم تیر به اتمام می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

مصطفی پردلی معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود ضمن اعلام این خبر نوشت: فراخوان بعدی تبدیل وضعیت دکتر معلمان دانشگاه فرهنگیان به هیات علمی در پایان تیرماه 1403 اعلام خواهد شد.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش گفت: در برنامه هفتم پیشرفت کشور یک حکم گنجانده شده است که مدرسه را به‌عنوان یک سازمان پذیرفته و به او اجازه انعقاد قرارداد داده است تا از وقت اضافه مدرسه و کالبد آن استفاده کرده و درآمدها را برای خود آن مدرسه هزینه کند.