پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز اعلام قطعی برای بازگشایی مدارس از شهریورماه نشده است. هنوز اعلام قطعی برای بازگشایی مدارس از شهریورماه نشده است. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: آنچه که در قانون آمده بازگشایی مدارس در اول مهرماه هر سال بوده و تا کنون ابلاغ جدیدی در ارتباط با بازگشایی زود هنگام به ما اعلام نشده ست.

وب‌گاه فرارو

دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در دوره ابتدایی تا 31 خرداد 1403 برای ثبت درخواست فرصت دارند.

وب‌گاه فرارو

دکتر مهدی فصیحی، دکتر ثریا سلمانیان، محمد عرب، دکتر حامد وحدتی نسب، سیاوش صفاریان پور، آرش برهمند، رضوان جابری، نفیسه عروجی، اهورا نیازی، نوید کوهی، محمد عرفانیان، ایمان احمد پور، علی رضا علیخانی و رومینا حیدری سخنرانان این دوره تدکس بوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جهش تحصیلی فقط یک‌بار امکان‌پذیر است و جهش برای بار دوم مشروط به رای کمیسیون (منطقه آموزش و پرورش) و سایر مقررات است.

وب‌گاه تابناک

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ سامانه رتبه‌بندی به مدت یک ماه برای معلمان فاقد رتبه باز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح «عفاف در خانه» از دیگر دوره‌هایی است که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود. طرح «عفاف در خانه» از دیگر دوره‌هایی است که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد که تشکل‌های بانوان و دوره‌ای با عنوان خانواده متعالی و زیست عفیفانه تا خردادماه آغاز می‌شود و طرح «عفاف در خانه» از دیگر...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ سامانه رتبه‌بندی به مدت یک ماه برای معلمان فاقد رتبه باز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر آموزش و پرورش درباره اقدامات دولت شهید جمهور در صفحه ویراستی اش نوشت: یکی از محور‌های مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر تاکید فراوانی بر این موضوع داشته‌اند و در ادامه راه رئیس جمهور شهید 9 خرداد 1403 آیین نامه تقویت و توسعه مهارت آموزی در هیئت دولت تصویب شد. همچنین آمار‌ها حاکی از افزایش 13 درصدی هنرجویان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در دوره ابتدایی تا 31 خرداد 1403 برای ثبت درخواست فرصت دارند. دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در دوره ابتدایی تا 31 خرداد 1403 برای ثبت درخواست فرصت دارند. به گزارش عرشه آنلاین، ثبت‌نام دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی تا 31 خرداد 1403 ادامه دارد، متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

خبرگزاری تسنیم

دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در دوره ابتدایی تا 31 خرداد 1403 برای ثبت درخواست فرصت دارند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اجرا و توزیع آسفالت در سطح معابر منطقه 9 تقدیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به اینکه امتحانات دانش‌آموزان نابینا اغلب در جایی غیر از مدارس ویژه نابینایان برگزار می‌شود و تجهیزات تبدیل سؤالات به "بریل" هم فقط در مدارس نابینایان مستقر شده است، دانش‌آموزان نابینا از دسترسی به سؤالات بریل محروم شده‌اند!

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اینکه امتحانات دانش‌آموزان نابینا اغلب در جایی غیر از مدارس ویژه نابینایان برگزار می‌شود و تجهیزات تبدیل سؤالات به "بریل" هم فقط در مدارس نابینایان مستقر شده، دانش‌آموزان نابینا از دسترسی به سؤالات بریل محروم شده‌اند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهرداد بذرپاش که در سال 1377 با پذیرش در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شریف شد، ورود به عرصه‌های سیاسی را از بسیج همان دانشگاه شریف آغاز کرد. مهرداد بذرپاش که در سال 1377 با پذیرش در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شریف شد، ورود به عرصه‌های سیاسی را از بسیج همان دانشگاه شریف آغاز کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «مهرداد بذرپاش»، یکی از چهره‌های جوان در اردوگاه اصولگرایان تندروست که درست از...

وب‌گاه الف

میزکار رتبه‌بندی معلمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز به مدت یک‌ماه باز و امکان بارگذاری مدارک برای این دسته از افراد فراهم می‌شود.

وب‌گاه الف

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌شود مجلس، دولت و آینده را از هم تفکیک کرد، اگر مجلس نباشد، دولت قانونی برای اجرا ندارد، اگر دولت نباشد مجلس برای چه کسی قانون بنویسد؟ مجلس بهترین قانون عالم را بنویسید، اما دولت قبول و یا توان اجرای آن را نداشته باشد؛ این مُحمَل می‌ماند و بدبینی جامعه هم افزایش پیدا می‌کند.