پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی اش نوشت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) چندین بار بر ورود اسناد لانه جاسوسی به کتب درسی اشاره کردند تا جایی که فرمودند: " این اسناد [لانه جاسوسی]، توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران را نشان میداد؛ هفتاد هشتاد جلد شده. شما‌ها که وقت نمیکنید بخوانید این کتاب‌ها را، [اما] من یک وقتی به آموزش و پرورش...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای "طرح ملی سلامت" در مدارس دوره متوسطه اول و دوم در 11 استان کشور خبر داد و گفت: این طرح در قالب کار مشترک با همراهی معاونت امور زنان، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت و انجمن‌های مردمی اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات معاونت با اشاره به لایحه امنیت زنان گفت: عدالت در مورد زنان باید در حوزه‌های مختلف از خانه تا جامعه برقرار شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور مشاوره وزارت آموزش و پرورش از ایجاد اضطراب در بین دانش‌آموزان و والدین با سه ساله شدن امتحانات نهایی خبر داد و گفت: تأثیر امتحانات نهایی بر میزان اضطراب دانش‌آموزان از طریق انجام یک پژوهش رصد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از استخدام 2هزار معلم خبر داد. مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از استخدام 2هزار معلم خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران بحث کمبود، توزیع نامتوازن و توانمندسازی نیروی انسانی مطرح است که با آزمون‌های استخدامی بیش از 2000 نفر جذب مدارس تهران می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق اولاد و عائله‌مندیِ فروردین و اردیبهشت برای بازنشستگان کشوری واریز نشده است و زمان واریز آن اعلام شد. حق اولاد و عائله‌مندیِ فروردین و اردیبهشت برای بازنشستگان کشوری واریز نشده است و زمان واریز آن اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، بازنشستگان کشوری از عدم واریز معوقات مزدی خود انتقاد کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: مشکلات بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق آنها پیگیری شود یک نماینده مجلس گفت: مشکلات بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق آنها پیگیری شود به گزارش عرشه آنلاین، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 22 خرداد 1403) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما قول دادید بیمارستان آموزشی و افزایش تخت بیمارستانی در علی آباد کتول صورت گیرد آما تا الان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید: اگر در نوشتن قسمت‌های روانشناسی سناریو از سازمان نظام روانشناسی کمک می‌گرفتند، قطعا سریال این همه دچار اشکالات روانشناسی نمی‌شد و این نگاه اصلاح می‌شد. چون چنین سریالی می‌تواند فضایی را ایجاد کند که به نفع روانشناسان کشور نیست. رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید: اگر در نوشتن قسمت‌های روانشناسی سناریو از سازمان نظام روانشناسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان اعلام کرد: محمد بطحایی به عنوان رئیس کارگروه فرهنگیان و سیروس وطن‌خواه به عنوان رئیس کارگروه انرژی و صنعت ایت ستاد منصوب شدند. رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان اعلام کرد: محمد بطحایی به عنوان رئیس کارگروه فرهنگیان و سیروس وطن‌خواه به عنوان رئیس کارگروه انرژی و صنعت ایت ستاد منصوب شدند. علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات...

خبرگزاری تسنیم

اگرچه ترجمه داستان‌های خارجی به شناسایی آثار درخشان دنیا کمک می‌کند؛ ولی وقتی شرایط هشداردهنده می‌شود که آثار نازل به قفسه کتاب بچه‌های ما راه پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همکاران سابق شهید حسین امیرعبداللهیان برایمان از مرد بااصالتی گفتند که روح بلندش را به چرب و شیرین‌های جایگاه سیاسی‌اش نفروخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز 22 خرداد برنامه‌های تبلیغاتی آقایان سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف از طریق تلویزیون پخش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میز کار رتبه‌بندی آموزش و پرورش به چند سوال پر تکرار مخاطبان پاسخ داد. میز کار رتبه‌بندی آموزش و پرورش به چند سوال پر تکرار مخاطبان پاسخ داد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس اعلام میز کار رتبه‌بندی فرهنگیان، سامانه رتبه‌بندی فقط برای فاقدین رتبه که در 1403.3.1 «شاغل باشند» فعال می‌شود.

وب‌گاه تابناک

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام مربی پرورشی به‌زودی اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: تولید آزمایشی بسته‌های تربیت و یادگیری برای پایه اول دبستان آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای به تشرح اولویت‌های کشور در دولت آینده پرداخت.