پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارسی که براساس الگوی تعیین شده فرآیندها را طی کرده‌اند، تعیین شده است و به‌زودی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری می‌شود و خانواده‌ها تا پایان هفته می‌توانند شهریه جدید مدارس را مشاهده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسخه جدید اپلیکیشن «شاد» منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین، اپلیکیشن شاد با ارائه نسخه جدید و افزوده شدن قابلیت‌ها و بهبودهای متنوع، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کرده است. به گزارش ایسنا، شاد با انتشار نسخه جدید خود که شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و بهبودهای گوناگون است، تلاش می‌کند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده و زیست بوم مجازی کودکان و نوجوانان را تقویت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون کار ثبت سفارش کتب درسی 70 درصد دانش‌آموزان استان انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: رژیم غذایی ناسالم با وضعیت مالی ارتباط 100 درصدی ندارد زیرا برخی افراد دارای وضعیت اقتصادی مناسبی هستند اما رژیم غذایی نامناسبی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کفیل و سرپرست ریاست جمهوری گفت: هیچ تعللی در گره‌گشایی از مردم جایز نیست.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری بر ضرورت بهره‌برداری از طرح‌های تکمیل شده در دستور کار دولت تاکید و تصریح کرد: هیچ تعللی در گره‌گشایی از مردم جایز نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به تلاش‌های اعضای دولت برای پیگیری بدون وقفه وظایف و ماموریت‌های محوله، گفت: هیچ تعللی در گره‌گشایی از مردم جایز نیست.

وب‌گاه الف

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به تلاش‌های اعضای دولت برای پیگیری بدون وقفه وظایف و ماموریت‌های محوله، گفت: هیچ تعللی در گره‌گشایی از مردم جایز نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت به‌ویژه رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: ولایت‌مداری و پایبندی کامل به اهداف و ارکان نظام اسلامی یکی از ویژگی‌های مهم و برجسته شهید رئیسی در حکمرانی از افتخارات دولت مردمی بوده است و اعضای دولت در این میثاق خود با رئیس جمهور شهید ثابت‌قدم خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هیات دولت از رونمایی از یک ماهواره جدید آماده پرتاب خبر داد و افزود: در دولت سیزدهم 12 ماهواره، معادل سه دولت قبل، پرتاب شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرم‌افزار شاد با ارائه نسخه جدید و افزوده شدن قابلیت‌ها و بهبودهای متنوع، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان هشتاد کاندیدایی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند، نام سه مسئول اقتصادی دولت سیزدهم وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جلسه‌ای که به‌طور حضوری با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار شد به تبیین رویکردهای برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: آنچه که در قانون آمده بازگشایی مدارس در اول مهرماه هر سال بوده و تا کنون ابلاغ جدیدی در ارتباط با بازگشایی زود هنگام به ما اعلام نشده ست.