پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، معلمان فاقد رتبه تا 21 تیرماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت‌نام اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش زمان انتخاب رشته دانش آموزان را از نیمه دوم تیرماه اعلام کرد آموزش و پرورش زمان انتخاب رشته دانش آموزان را از نیمه دوم تیرماه اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز هدایت تحصیلی از نیمه دوم تیر ماه گفت: 15 هزار مشاور و مربی امور تربیتی وارد مدارس می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقر طاهری نیا رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز (سه‌شنبه، 22 خرداد 1403) در موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار شد، به جدیدترین آمار آموزش عالی ایران پرداخت. طاهری نیا در این نشست، اظهار کرد: مفتخر هستیم در دولت مردمی وزارت علوم رویکرد جامعی به وظایف خود داشت، کسب مرجعیت علمی و تولید...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز هدایت تحصیلی از نیمه دوم تیر ماه گفت: 15 هزار مشاور و مربی امور تربیتی وارد مدارس می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 17 هزار معلم استان مرکزی در دولت سیزدهم رتبه بندی شدند. مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 17 هزار معلم استان مرکزی در دولت سیزدهم رتبه بندی شدند. به گزارش عرشه آنلاین، تحول، واژه‌ای است که شهید جمهور به آن تاکید داشت و آموزش و پرورش دولت سیزدهم با اقدامات اثرگذاری که طی سه سال گذشته انجام داد، یکی از ارکانی بود که تحول را درون خود، معنا بخشید.

وب‌گاه الف

صدها میلیون دختر و پسر در جهان درگیر کارند و از آموزش و پرورش مناسب، بهداشت، تفریح و آزادی‌های اولیه بی‌بهره‌اند. در ایران هم طبق آمارهای کارگروه کودکان کار و خیابان وزارت کشور در سراسر کشور 2600 کودک کار و خیابان شناسایی شده و تحت ساماندهی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر مشخص شد! زمان برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر مشخص شد! رئیس سازمان استخدامی عنوان کرد: برای 5 مرداد ماه آزمون فراگیر استخدامی برای تمامی دستگاه های اجرایی خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال 1403 سال آغاز تولید آزمایشی بسته‌های تربیت و یادگیری برای پایه اول ابتدایی خواهد بود. وزیر آموزش و پرورش گفت: سال 1403 سال آغاز تولید آزمایشی بسته‌های تربیت و یادگیری برای پایه اول ابتدایی خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش، تحقق مطالبه چندین ساله رهبرانقلاب در مورد ورود اسناد لانه جاسوسی به کتب درسی تا چاپ کتب درسی با کاغذ صدرصد ایرانی برای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جزئیات اقدامات این اداره کل برای خانه‌دار شدن معلمان را تشریح کرد. مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جزئیات اقدامات این اداره کل برای خانه‌دار شدن معلمان را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مسعود بهرامی درباره خدمات شهیدرئیسی در آموزش و پرورش اظهار کرد: «بزرگترین کاری که شهیدرئیسی در دوره ریاست‌جمهوری داشتند و بی‌نظیر بود‌، این...

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور اعلام کرد که رایگان بودن سرویس مدارس فقط برای دانش‌آموزانی که در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند اعمال می‌شود. او اضافه کرد: دانش‌آموزان دارای معلولیتی که در مدارس عادی تحصیل می‌کنند، از قانون مدارس عادی بهره‌مند هستند و بنابراین از استفاده از هزینه سرویس رایگان معاف هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای به تشرح اولویت‌های کشور در دولت آینده پرداخت. متن این بیانیه به شرح زیر است: ناظر بر اینکه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پیش است، لازم می‌باشد مسائل و اولویت‌های کشور را مطرح کنیم تا به شکل گسترده توسط مسئولان فعلی و آینده‌ی نظام مورد بررسی و در دستور کار قرار بگیرند: 1. تلاش برای همدلی و همراهی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان و فرهنگیان بازنشسته 1402 در مقابل وزارت آموزش و پرورش دست به تجمع اعتراضی زدند. معلمان و فرهنگیان بازنشسته 1402 در مقابل وزارت آموزش و پرورش دست به تجمع اعتراضی زدند. به گزارش عرشه آنلاین، کانال سازمان معلمان نوشت: تجمع معلمان و فرهنگیان بازنشسته 1402 در مقابل وزارت آموزش و پرورش در اعتراض به اهمال و کوتاهی وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان بازنشستگی کشوری در انجام تکالیف قانونی و...

وب‌گاه عصر ایران

رضا مراد صحرایی امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: موضوع مدرسه سازی جلوه‌ای از مشارکت مردم از آینده کشور است و مصداق عمل صالح در مدرسه سازی است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شده است، گفت: در دولت سیزدهم روزانه 8 مدرسه ساخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از مؤلفین کتاب مقطع دبستان معتقد است اگر آموزش و پرورش از محتوای جذاب و باکیفیت پلتفرم‌های آنلاین آموزشی استفاده کند، اتفاقات بسیار مثبتی در جهت رشد آموزش در کشور رخ می‌دهد.