پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بیشترین اجسادی که در سطح کشور کشف می‌شود مربوط به تهران است. در سال 1402، 942 فقره جسد مجهول‌الهویه اعلام شد که از این تعداد 83 جسد تابعیت افغانی، یک جسد تابعیت بنگلادشی و یک جسد نیز تابعیت پاکستانی داشت، اما بقیه ایرانی بودند. بیشترین اجسادی که در سطح کشور کشف می‌شود مربوط به تهران است. در سال 1402، 942 فقره جسد مجهول‌الهویه اعلام شد که از این تعداد 83 جسد تابعیت افغانی، یک جسد تابعیت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 امشب پایان می یابد و این مهلت تمدید نمی شود. بر اساس قانون امکان تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی، تغییر دوره تحصیلی، انتقال و جابه جایی در بین دانشگاه‌ها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل ممنوع برای پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ممنوع است. به گزارش عرشه آنلاین، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس قانون امکان تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی، تغییر دوره تحصیلی، انتقال و جابه جایی در بین دانشگاه‌ها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل ممنوع برای پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ممنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امکان تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی، تغییر دوره تحصیلی، انتقال و جابه جایی در بین دانشگاه‌ها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل ممنوع برای پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت‌های نیک‌نژاد با او نشان می‌داد که می‌توان در صحت امتحانات نهایی برگزارشده در برخی از مدارس شک کرد. او روایت چند معلم را از سال‌های مختلف تدریسشان جمع‌آوری کرد و در اختیار روزنامه قرار داد که بخشی از آنها را با هم می‌خوانیم. صحبت‌های نیک‌نژاد با او نشان می‌داد که می‌توان در صحت امتحانات نهایی برگزارشده در برخی از مدارس شک کرد. او روایت چند معلم را از سال‌های مختلف تدریسشان جمع‌آوری...

وب‌گاه خبر آنلاین

صالح نقره کار درباره جرم انگاری دانستن منع تحصیل کودک توسط سرپرست چنین گفت: قانون گذار تلاش کرده تا هر گونه فعل و ترک فعلی را از ناحیه‌ی اولیا یا سرپرستان کودکان، نوجوانان و یا از ناحیه حکمرانی به مثابه نظامات، تصمیمات و اقداماتی که در زمینه آموزش کودکان مکلف است، به مثابه یک جرم در نظر بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالبات فرهنگیان و معلمان بازنشسته به تفکیک سال بازنشستگان از سوی آموزش و پرورش اعلام شد. مطالبات فرهنگیان و معلمان بازنشسته به تفکیک سال بازنشستگان از سوی آموزش و پرورش اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، بازنشستگان 1400 که حدود 45 هزار نفر هستند:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «حبیب الله آغا» وزیر معارف و «ندامحمد ندیم» وزیر تحصیلات عالی حکومت طالبان در راس هیئتی برای شرکت در نشست «کازان» به روسیه رفته‌اند. «ضیاءالله هاشمی» سخنگوی وزارت تحصیلات عالی طالبان اعلام کرد در هیئت کابل در این نشست با دانشجویان افغانستانی مقیم روسیه و وزرای تحصیلات و معارف کشور‌ها گفتگو خواهند کرد. گفته می‌شود در نشست کازان درباره وضعیت،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیان پس از پایان امتحانات خردادماه می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند. فرهنگیان پس از پایان امتحانات خردادماه می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم امکان اسکان فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان در مراکز...

وب‌گاه گسترش

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که امسال هم امکان اسکان فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان در مراکز رفاهی برای تعطیلات تابستان فراهم است. او گفت که فرهنگیان پس از پایان امتحانات خردادماه می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: نقش معلمان در توسعه ایران کلیدی است و موظفیم به نظام انگیزشی، معیشت و منزلت معلمان توجه کنیم. اسحاق جهانگیری، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست با معلمان اظهار کرد: نقش معلمان در توسعه ایران کلیدی است و موظفیم به نظام انگیزشی، معیشت و منزلت معلمان توجه کنیم. وی گفت: برای توسعه نیروی انسانی باید نسبت به تربیت دانش‌آموزان از پیش‌دبستانی و دوره ابتدایی اهتمام ویژه‌ای...

وب‌گاه فرارو

وکیل پایه یک دادگستری گفت: «قانونگذار تلاش کرده تا هرگونه فعل و ترک فعلی را از ناحیه اولیا یا سرپرستان کودکان و نوجوانان یا از ناحیه حکمرانی به‌مثابه نظامات، تصمیمات و اقداماتی که در زمینه آموزش کودکان مکلف است، به‌مثابه یک جرم در نظر بگیرد.»

خبرگزاری تسنیم

31 خرداد آخرین فرصت ثبت‌نام برای سرویس مدارس است و خانواده‌ها باید به سامانه سپند مراجعه کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش از تنظیم لایحه‌ای با هدف ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مدارس دولتی طبق آخرین دستورات و تاکیدات رئیس جمهور شهید خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: امسال طرحی را اجرا خواهیم کرد تا دانش‌آموزان استثنایی با تأیید آموزگار به مدارس عادی بازگردند، اگر دانش‌آموز در نارسایی مربوطه توانایی کسب کرده باشد پس از بررسی می‌تواند به مدارس عادی بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش 31 خرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام الکترونیکیِ سرویس مدارس است. براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش 31 خرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام الکترونیکیِ سرویس مدارس است. وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: در سال تحصیلی پیش‌رو انعقاد قرارداد «سرویس مدارس» بین مدارس و پیمانکاران «ممنوع» است.