پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: 46 هزار و 94 نفر، در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی و در سراسر کشور با هم رقابت خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، 46 هزار و 94 نفر، در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی و در سراسر کشور با هم رقابت خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با قطعی شدن ثبت نام 80 نامزد بسته شد، نامزدهایی که با خروار خروار وعده و قول و شعار به ستاد انتخابات آمده بودند، اما آیا این شعارها پشتوانه اجرایی دارند یا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن زارعی گفت: لو رفتن سوالات به هیچ عنوان امکان پذیر نیست چرا که هیچ شخصی تا زمان توزیع برگه‌های امتحانی به سوالات دسترسی ندارد.

وب‌گاه گسترش

یکی از اقدامات زیربنایی در آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تدوین یک سند جامع به عنوان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود. این سند در آذرماه 1390، پس از سال‌ها فعالیت و پژوهش علمی، به تأیید مقام معظم رهبری رسید و رونمایی شد. این سند در سه بخش عبارت از فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران، فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران، و رهنامه نظام تربیت رسمی و عمومی در جمهوری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سریال «افعی تهران» چهارشنبه 16 خرداد ماه با پخش آخرین قسمت، به پایان رسید؛ مجموعه‌ای که اگرچه در زمان پخش کم‌حاشیه نداشت اما در نهایت ماجراهایش را با آرامش پشت سر گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون آموزش و پرورش کرمان گفت: خانواده‌های متقاضی استفاده از خدمات سرویس مدارس تا پایان خرداد ماه فرصت دارند در سامانه سپند ثبت نام کنند.

وب‌گاه تابناک

ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت سربازی ممنوع است و انجام خدمت ضرورت سربازی در آموزش و پرورش هیچ‌گونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد با توجه به دریافت مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیرو‌های مسلح، متقاضیان می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط برای تشکیل پرونده به آموزش و پرورش منطقه خود، واحد امور اداری مراجعه کنند. بخشی از مهمترین بند‌های شیوه‌نامه جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش به شرح زیر است: صرفاً داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی...

خبرگزاری تسنیم

مرکز ملی بهبود محیط کسب وکار از صدور بیش از 4.5 میلیون مجوز الکترونیکی از درگاه ملی مجوزها خبر داد و اعلام کرد: 9 دستگاه امکان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را مهیا نکرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال «افعی تهران» چهارشنبه 16 خرداد ماه با پخش آخرین قسمت، به پایان رسید؛ مجموعه‌ای که اگرچه در زمان پخش کم‌حاشیه نداشت اما در نهایت ماجراهایش را با آرامش پشت سر گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش درباره روند انتخاب رشته و آخرین فرصت برای انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان توضیحاتی را ارائه داد. مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از انتخاب رشته 367 هزار داوطلب در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: متقاضیان تا 18 خرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اداری استخدامی با تاکید بر اینکه تغییری در آزمون‌های استخدامی نخواهیم داشت این آزمون‌ها سر وقت خود برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سن ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول تا یک مهر، متولدان 97-95 (6 تا 8 سال) شهری و متولدان روستایی (97 - 93) 6 تا 10سال است. سن ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول تا یک مهر، متولدان 97-95 (6 تا 8 سال) شهری و متولدان روستایی (97 - 93) 6 تا 10سال است. به گزارش عرشه آنلاین، تقریبا 2سالی است که سنجش الکترونیکی شده و خانواده‌ها نیازی به مراجعه اولیه به مدرسه ندارند و تنها با ورود به سامانه اعلام شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از توقیف بیش از 1000 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در استان در سال 1402 خبر داد.