پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه مزیت‌های مختلفی دارد از جمله استخدام رسمی در آموزش و پرورش، دریافت حقوق و بیمه خدمات درمانی از دوران دانشجویی و معافیت از سربازی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: دانشگاه فرهنگیان در آخرین روزهای ثبت نام طی اطلاعیه‌ای با توضیح نحوه انتخاب رشته، چگونگی پذیرش و مزایای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در نامه‌ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزودن دروس «میراث فرهنگی» و «آشنایی با میراث فرهنگی» را به ساختار دروس آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در نامه‌ای به حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد کرد؛ درس «میراث فرهنگی» به ساختار دروس آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی برای اختصاص ساعاتی از آموزش در موزه‌ها و مکان‌های تاریخی - فرهنگی افزوده شود. وی همچنین بررسی و برنامه‌ریزی برای افزودن واحد درسی «آشنایی با میراث...

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور افزودن دروس «میراث فرهنگی» و «آشنایی با میراث فرهنگی» را به ساختار دروس آموزش و پرورش و وزارت علوم، پیشنهاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

32 هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرد. 32 هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد براساس توافق انجام شده با سازمان اداری استخدامی کشور، در سال 1403، تعداد 32 هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرده...

وب‌گاه الف

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در نامه ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزودن دروس «میراث فرهنگی» و «آشنایی با میراث فرهنگی» را به ساختار دروس آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد کرد.

وب‌گاه گسترش

بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با نوشتن نامه‌ای به قالیباف، درخواست مهمی در مورد حقوق و مزایایشان را مطرح کردند.

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از اول تیر و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس از نیمه تیرماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های هفتم و دهم را در مدارس اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه 36 درصد مدارس تهران تخریبی یا فرسوده است، گفت: کمبود مدرسه در 4 منطقه تهران وضعیت حادتری دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد مهدی کاظمی در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد که ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از اول تیر و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس از نیمه تیرماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از اول تیر و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس از نیمه تیرماه آغاز می‌شود. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از اول تیر و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس از نیمه تیرماه آغاز می‌شود. محمد مهدی کاظمی درباره زمان و چگونگی ثبت‌نام دانش‌آموزان اظهار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران منصوب رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره معلمان را به خانه خود راه ندادند. مدیران منصوب رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره معلمان را به خانه خود راه ندادند. به گزارش عرشه آنلاین، اسماعیل جعفری در کانال سازمان معلمان نوشت: فاجعه در نوک قله رخ داد / مدیران منصوب وزیر آ. پ در صندوق ذخیره معلمان را به خانه خود راه ندادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه فرهنگیان در آخرین روزهای ثبت نام طی اطلاعیه‌ای با توضیح نحوه انتخاب رشته، چگونگی پذیرش و مزایای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد.