پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه الف

مدیرعامل موزه سینمای ایران در نشست تخصصی «موزه، سینما، آموزش» تاکید کرد: آموزش و پرورش باید به موزه‌ها متصل شود و موزه در برنامه درسی مدارس قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

وب‌گاه الف

جذب سرباز معلم در ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها آغاز شد‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جزئیات جذب سرباز معلم را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد. آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اعلام حوزه ستادی مبنی بر اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیروهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادغام هوش مصنوعی مولد و رباتیک احتمالاً اَشکال مختلفی به خود می‌گیرد، اما یکی از اولین و بامزه‌ترینِ آنها رباتی با قد 14 اینچ (35.56 سانتی‌متر) به نام موکسی است که حتی صحبت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1403 فرهنگیان رسمی و پیمانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد شرایط آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1403 فرهنگیان رسمی و پیمانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، شرایط و ضوابط اختصاصی فرهنگیان رسمی - پیمانی وزارت آموزش و پرورش آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1403 اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اعلام کرد که لایحه نرخ سرویس مدرسه به شورای شهر تهران ارائه شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس کارگروه امنیت آزمون‌های نهایی اعلام کرد؛ به‌زودی با مدعیان فروش سوالات امتحانی برخورد‌های قانونی رخ خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کارگروه امنیت آزمون‌های نهایی اعلام کرد؛ به‌زودی با مدعیان فروش سوالات امتحانی برخوردهای قانونی رخ خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدامین رضوی نژاد با بیان اینکه نظارت کامل بر آزمون‌ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه به طور کامل انجام می‌شود؛ گفت: امکان انتشار سوالات قبل از شروع فرایند آزمون امکان پذیر نیست، همکاران ما در مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش دقایقی بعد از شروع آزمون اصل سوالات را در سایت این مجموعه منتشر می‌کنند. رئیس مرکز حراست وزارت آموزش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز با اشاره به طرح زیست مسجدی اظهار کرد: از سال‌های گذشته طرحی با عناوین مختلف مانند سه میم یا طرح پیوند مدرسه، مسجد و منزل در مدارس سراسر کشور در حال اجرا است که در سال‌های اخیر حدود 3 هزار مدرسه در جوار مسجد این طرح را اجرا می‌کردند و در سال تحصیلی جاری 3600 مدرسه در جوار مدرسه، این طرح را اجرا می‌کنند. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر محصول شاد با بیان اینکه باتوجه به نیاز شکل‌گیری زیست امن کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، طی مصوبه‌ای در شورای عالی فضای مجازی و چارچوبی که آموزش و پرورش تدوین کرد، بخش شادبوم به اپلیکیشن شاد اضافه شد گفت: در این سرویس امکان همکاری بخش خصوصی با مدارس و آموزش و پرورش برای رفع نیازهای مخاطبان با ظرفیت جذاب فراهم شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از اول تیر و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس از نیمه تیرماه آغاز می‌شود.