پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «غلامعلی حبیبی منش» از مدیران توانمند انقلابی و خدوم استان کهگیلویه و بویراحمد دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه گسترش

رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که در سال جاری، 104 هزار معلم در سیستم آموزش و پرورش کشور استخدام شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل ملوان اعلام کرد مقاوم سازی سکوهای استادیوم سیروس قایقران در اولین فرصت آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان تهران اعلام کرد که تا ماه مهر سال جاری، 1000 کلاس درس جدید به دانش آموزان تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حبیبی منش 60 ساله، پس از حدود دو سال بیماری بامداد امروز در منزل دعوت حق را لبیک گفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: گزارش تخلفات در امتحانات نهایی در حال جمع‌آوری از استان‌ها است.

خبرگزاری تسنیم

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته تا پایان روز جمعه 18 خرداد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت: تهران حدود 2000 مسجد دارد اما با توجه به جمیعت این کلان‌شهر به 2000 مسجد دیگر نیاز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نویسنده کتاب «آسایشگاه 14» گفت: در تاریخ شفاهی باید لحن راوی رعایت شود، ولی معمولاً اینقدر طرف ادبیات و زیباسازی را می‌گیرند که از واقعیت دور می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 منتشر شد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران تأکید کرد: تهران به 2000 مسجد دیگر نیاز دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته تا پایان روز جمعه 18 خرداد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش اعلام کرد: 30 درصد معلمان پایه اول ابتدایی مشمول سازماندهی به شیوه نظام دوری خواهند شد آموزش و پرورش اعلام کرد: 30 درصد معلمان پایه اول ابتدایی مشمول سازماندهی به شیوه نظام دوری خواهند شد به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حداقل 30 درصد معلمان پایه اول ابتدایی کلاس های مستقل مدارس دولتی شهری و روستایی در سال تحصیلی 1403_1404مشمول سازماندهی به شیوه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ویدئویی از پیانوازی پیمان معادی در کنار کودکی که نقش پسر او در سریال افعی تهران بازی می‌کند پربازدید شد. پیمان معادی در آستانه پایان سریال «افعی تهران» ویدئویی از پیانونوازی اش همراه با ماهور نعمتی (بابک بیانی) که نقش پسرش را در این سریال به عهده دارد منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس زارع روز شنبه - 12 خردادماه - در نشست خبری اظهار داشت: از مجموع این تعداد واحد آموزشی ساخته شده در سال گذشته، 86 مدرسه مربوط به شهرستان‌های استان تهران و 25 مدرسه نیز در شهر تهران بوده است. وی با بیان اینکه از 111 مدرسه تحویلی در سال گذشته، 55 درصد با مشارکت خیران ساخته شده که 30 درصد آن آورده خیران و مابقی سهم دولت بوده است، افزود: 10 درصد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه مزیت‌های مختلفی دارد از جمله استخدام رسمی در آموزش و پرورش، دریافت حقوق و بیمه خدمات درمانی از دوران دانشجویی و معافیت از سربازی. رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه مزیت‌های مختلفی دارد از جمله استخدام رسمی در آموزش و پرورش، دریافت حقوق و بیمه خدمات درمانی از دوران دانشجویی و معافیت از سربازی. به گزارش عرشه آنلاین، رجبعلی برزویی؛ رئیس دانشگاه...