پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تمایل و قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ندارم. نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تمایل و قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ندارم. به گزارش عرشه آنلاین، بنابرآنچه تسنیم روایت می‌کند، علی مطهری نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در پاسخ به سؤالی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه در دو سال اخیر 153 فضای آموزشی افتتاح شده و 111 فضای دیگر نیز طی امسال و سال آینده در دست اقدام است، گفت: «300 فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای ساخته و بهسازی شده است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

«در چارچوب طراحی سؤالات ذکر شده است که از اهداف کتاب درسی چگونه سؤال طراحی می‌شود و سؤالات از کدام سطح شناختی است همچنین نمونه سؤالات هم ارائه شده و تکلیف دانش‌آموز و معلم درباره طراحی سؤالات امتحانات نهایی روشن است. زارعی متذکر شد: اگر دانش‌آموزان بر اساس چارچوب تعیین شده نسبت به مطالعه اقدام کنند با مشکل مواجه نخواهند شد.» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نحوه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم ترحیم وزیر امور خارجه فقید کشورمان امروز جمعه در مسجد جامع شهرک غرب و با حضور تنی چند از مقامات و مسوولان کشوری و لشکری برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اعلام آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از فردا، گفت: منابع امتحانات نهایی فقط کتاب‌های درسی است و دانش‌آموزان نگران نباشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور علی لاریجانی و سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، در مراسم ترحیم شهید حسین امیرعبداللهیان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای برگزاری امتحانات نهایی پایان دوره آموزشی در سال 1313 قوانینی وضع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعویق دوهفته‌ای در برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست‌جمهوری موجب اعمال همین تاخیر در بقیه فرایندها شامل اعلام نتیجه اولیه، زمان انتخاب‌رشته و نتایج نهایی خواهد شد و شاید امسال دانشجویان جدید بعد از نیمه اول مهر سرکلاس‌ها حاضر شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اعلام آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از فردا، گفت: منابع آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی است و دانش‌آموزان نگران نباشند.

وب‌گاه فرارو

تعویق دوهفته‌ای در برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست‌جمهوری موجب اعمال همین تاخیر در بقیه فرایند‌ها شامل اعلام نتیجه اولیه، زمان انتخاب‌رشته و نتایج نهایی خواهد شد و شاید امسال دانشجویان جدید بعد از نیمه اول مهر سرکلاس‌ها حاضر شوند.

وب‌گاه فرارو

محسن زارعی گفت: منابع آزمون‌ها فقط کتاب‌های درسی است و دانش آموزان نگران نباشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت آموزش و پرورش در تقویم جدید تاریخ آزمون‌های نهایی مدارس در خرداد 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانش‌آموزان به جزئیات برنامه جدید امتحانات نهایی دقت کافی داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

«در چارچوب طراحی سؤالات ذکر شده است که از اهداف کتاب درسی چگونه سؤال طراحی می‌شود و سؤالات از کدام سطح شناختی است همچنین نمونه سؤالات هم ارائه شده و تکلیف دانش‌آموز و معلم درباره طراحی سؤالات امتحانات نهایی روشن است. زارعی متذکر شد: اگر دانش‌آموزان بر اساس چارچوب تعیین شده نسبت به مطالعه اقدام کنند با مشکل مواجه نخواهند شد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از فردا شنبه پنجم خرداد آغاز می‌شود. امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از فردا شنبه پنجم خرداد آغاز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از فردا شنبه پنجم خرداد آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: منابع آزمون‌ها فقط کتاب‌های درسی است و دانش آموزان عزیز نگران نباشند. وی افزود: امتحانات نهایی طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد لطفا داوطلبان عزیز سر ساعت اعلام شده در جلسه آزمون‌ها شرکت کنند. زارعی ادامه داد: منابع آزمون‌ها فقط کتاب‌های درسی است و دانش آموزان عزیز نگران نباشند. به...