پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه گسترش

در گذشته، صندوق بازنشستگی کشوری برای پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان خود، با شرکت آتیه‌سازان حافظ قرارداد بسته بود. اما از این پس، شرکت "بیمه ملت" خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: اردوگاه دانش آموزی آشوراده ان شاالله تکمیل و به نام شهیدجمهور آیت الله رئیسی به بهره برداری خواهد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مبنای طراحی سوالات امتحانات نهایی کتاب‌های درسی است، گفت: اختیار طراحی سوالات از سطوح بالای شناختی 5 تا 25 درصد بر عهده طراحان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدول تعهدات بیمه تکمیلی 1403 بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته توسط صندوق بازنشستگی منتشر شد. درحالیکه طی ادوار گذشته صندوق بازنشستگی کشوری جهت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان خود با شرکت آتیه‌سازان حافظ طرف قرارداد بود، اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین،، شرکت «بیمه ملت» درحالی برنده مناقصه ارائه خدمت بیمه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاهش کیفیت آموزش می‌تواند به انتقال بین‌نسلی محرومیت‌ها هم دامن بزند. وقتی کودکان طبقات محروم یا متوسط، آموزش را با کیفیت پایین‌تری دریافت می‌کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که در بزرگسالی هم با چالش‌های اجتماعی - اقتصادی مواجه شوند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 16 اسفندماه 1400، رتبه‌بندی توسط رئیس مجلس به دولت و در تاریخ 23 اسفندماه 1400، توسط رئیس‌جمهور به وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شد. این اقدام نشان دهنده اجرای وعده‌های ابراهیم رئیسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آموزش و پرورش شهر تهران اصلاحیه برنامه آزمون هماهنگ پایه ششم ابتدایی و نهم متوسطه کشوری خرداد 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاریخ امتحان کشوری علوم روز یکشنبه 6 خرداد، امتحان کشوری فارسی روز سه‌شنبه 8 خرداد و ریاضی روز یکشنبه 13 خرداد برگزار می‌شود. اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برنامه جدید امتحانات استانی دانش‌آموزان پایه نهم در تهران را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت آموزش و پرورش، برنامه جدید امتحانات نهایی را نیز اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آموزش و پرورش شهر تهران، اصلاحیه برنامه امتحانات دانش‌آموزان ششم ابتدایی و نهم متوسطه را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اجرای طرح ساماندهی بازماندگان از تحصیل را مهمترین اقدام آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: موضوع جذب بازماندگان از تحصیل نیازمند حمایت، همراهی و تخصیص ردیف اعتباری خاصی است که می‌طلبد مسوولان ستادی با حساسیت و دقت نظر ویژه‌ای این مهم را پیگیری و محقق کنند.

وب‌گاه فرارو

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برنامه جدید امتحانات استانی دانش‌آموزان پایه نهم در تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آموزش و پرورش شهر تهران برنامه جدید امتحانات استانی دانش‌آموزان پایه نهم را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه درس فارسی، ریاضی و علوم به‌صورت کشوری به‌صورت مشترک برای تمام دانش‌آموزان کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

تاریخ امتحانات کشوری علوم روز یکشنبه 6 خرداد، امتحان کشوری فارسی روز سه‌شنبه 8 خرداد و ریاضی روز یکشنبه 13 خرداد برگزار می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

دریافت فیش حقوقی ماهانه تا چند سال قبل فقط به‌صورت حضوری ممکن بود، پیش از این هم سامانه‌ای برای دریافت آنلاین آن راه‌اندازی شده بود؛ اما در حال حاضر آن سامانه هم تغییر کرده و به‌جای آن، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق پنجره‌ی واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ممکن شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آموزش و پرورش شهر تهران، اصلاحیه برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم را اعلام کرد.