پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاریخ امتحان کشوری علوم روز یکشنبه 6 خرداد، امتحان کشوری فارسی روز سه‌شنبه 8 خرداد و ریاضی روز یکشنبه 13 خرداد برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برنامه جدید امتحانات استانی دانش‌آموزان پایه نهم در تهران را اعلام کرد. سه درس فارسی، ریاضی و علوم به‌صورت کشوری و مشترک برای تمام دانش‌آموزان کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رتبه‌بندی در روز 16 اسفندماه سال 1400 از سوی رئیس مجلس به دولت و 23 اسفندماه 1400 از سوی رئیس‌جمهور به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد و اینگونه ابراهیم رئیسی به وعده خود عمل کرد رتبه‌بندی در روز 16 اسفندماه سال 1400 از سوی رئیس مجلس به دولت و 23 اسفندماه 1400 از سوی رئیس‌جمهور به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان اداری...

وب‌گاه مشرق نیوز

آموزش و پرورش شهر تهران، برنامه جدید امتحانات استانی دانش‌آموزان پایه نهم را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

آموزش و پرورش شهر تهران، برنامه جدید امتحانات استانی دانش‌آموزان پایه نهم را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری؛ به صورت کلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش یکی از راهنما‌های موجود برای تحقق اهداف تعلیم‌وتربیت در کشور است. سال‌ها در نظام تعلیم و تربیت کشور خصوصاً در وزارت آموزش و پرورش بر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاکید می‌شد؛ این سند که در سال 1390 در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید دارای هشت فصل بوده و از ابتدا به عنوان نقشه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو نفر از کارمندان گمرک مرزی «ریمدان» در سیستان و بلوچستان مورد حمله مسلحانه اشرار قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در بجنورد از ریزش مدرسه مرصع در بجنورد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت دوازدهم در مراسم تشییع ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: از دست رفتن انسان‌ها به خودی خود غم‌انگیز است، به ویژه اینکه در جهت خدمت رسانی به مردم رقم خورده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با این وجود همچنان تعدادی از دانش‌آموزان موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشدند، روز 29 اردیبهشت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی نشدند را تعیین و اعلام کرد با این وجود همچنان تعدادی از دانش‌آموزان موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشدند، روز 29 اردیبهشت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمرات امتحانات نهایی در تعیین سرنوشت دانش‌آموزان برای قبولی در دانشگاه تاثیر قطعی 50 درصدی دارد که نشان از اهمیت این آزمون‌ها است، اما اختلال در سامانه دریافت کارت ورود به جلسه نشان داد برخلاف دانش‌آموزان که برای این آزمون اماده بودند وزارت آموزش و پرورش آماده برگزاری این آزمون‌های مهم نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 1403 اعلام شد نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 1403 اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، علی محمودی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان که روز جمعه 31 فروردین ماه از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رتبه بندی معلمان که در راستای کیفیت بخشی و توانمندسازی معلمان بود که دو دولت زیر بار آن نمی‌رفت، توسط شخص رئیس جمهور پشتیبانی و اجرا شد. رتبه بندی معلمان که در راستای کیفیت بخشی و توانمندسازی معلمان بود که دو دولت زیر بار آن نمی‌رفت، توسط شخص رئیس جمهور پشتیبانی و اجرا شد. به گزارش عرشه آنلاین، مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در راستای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق ذخیره فرهنگیان از واریزی بزرگ به حساب معلمان درخصوص پرداخت سود در سال مالی خبر داد. صندوق ذخیره فرهنگیان از واریزی بزرگ به حساب معلمان درخصوص پرداخت سود در سال مالی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس مصوبه هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، سود 35هزارمیلیارد ریالی صندوق در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 به اعضای صندوق ذخیره تخصیص داده خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، ترسیم نقشه عملیاتی برنامه اجرایی سند تحول بنیادین، و طراحی و اجرای روش‌های نوین و علمی برای جذب و گزینش نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش، از جمله اقدامات ماندگار و ارزشمند حضرت آیت‌الله شهید رئیسی بود.

وب‌گاه گسترش

ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی از روز شنبه 5 خرداد به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مردم استان تهران در شهرستان‌های مختلف این استان می‌توانند از راه‌های متفاوت اسم تشییع رئیس جمهور شهید و هیئت همراه بروند.