پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

امتحانات نهایی 3 پایه آخر دبیرستان امروز آغاز شده است و دانش‌آموزان هنگام حضور در جلسه امتحان باید به نکات مهمی بر اساس دستورالعمل‌های وزارت آموزش و پرورش توجه کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

امتحانات نهاییِ دانش‌آموزان از امروز آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان و معلمان برای سال 1403 آغاز شد ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان و معلمان برای سال 1403 آغاز شد به گزارش عرشه آنلاین، ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات از امروز شنبه 5 خرداد 1403 آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتاب درسی طراحی می‌شود و دانش‌آموزان باید مطالعه دقیق داشته باشند و یادگیری محقق شود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان اقتصادی در میزگرد تسنیم بی توجهی به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از سوی دولت وقت را یکی از مهمترین دلایل رکود و تعطیلی اقتصاد در دهه 90 و افول شاخص‌های اقتصادی این دهه اعلام کردند.

وب‌گاه گسترش

در جشن گرامیداشت معلمان در زنجان، علی فرهادی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و تصریح کرد: این سند مانند یک نسخه شفا بخش برای آموزش و پرورش است.

خبرگزاری تسنیم

ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات از امروز شنبه 5 خرداد 1403 آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام آموزش و پرورش، زمان پرداخت پاداش و مرخصی ذخیره بازنشستگان فرهنگی و معلمان اعلام شد طبق اعلام آموزش و پرورش، زمان پرداخت پاداش و مرخصی ذخیره بازنشستگان فرهنگی و معلمان اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، به زودی پاداش و مرخصی ذخیره بازنشستگان 1400 فرهنگیان و معلمان پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با موکول شدن زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 از روزهای 7 و 8 تیر به 21 و 22 تیر، امکان ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 فراهم شد.

وب‌گاه گسترش

به زودی پاداش و مرخصی ذخیره بازنشستگان 1400 فرهنگیان و معلمان پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر دانش‌آموزی از مجموع دروس نهایی دوره دوم متوسطه در 4 عنوان درسی، نمره 7 کسب کند؛ یعنی در این چهار درس حد نصاب نمره قبولی را به دست نیاورد، در صورتی که معدل کل وی کمتر از 10 نباشد، می‌تواند از تبصره یا همان تک‌ماده استفاده کند و از دوره متوسطه دوم فارغ‌التحصیل شود. اگر دانش‌آموزی از مجموع دروس نهایی دوره دوم متوسطه در 4 عنوان درسی، نمره 7 کسب کند؛ یعنی در این چهار درس حد نصاب نمره...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امکان ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 فراهم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امتحانات نهاییِ دانش‌آموزان از امروز آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امتحانات نهاییِ دانش‌آموزان از امروز آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نظام آموزش و پرورشی که صرفاً یک جور دستگاه تربیت متخصص به حساب آید، درست مثل یک بنگاه اقتصادی عمل کند! در این بنگاه اقتصادی، دانش تخصصی و اطلاعات توسط گروه‌هایی متخصص به عنوان نوعی از کالا ارائه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری، در رابطه با کمبود فضای آموزشی و وجود مدارسی که بیش از یک شیفت فعالیت می‌کنند اظهار داشت: در بحث فضای آموزشی، آن چیزی که مورد توجه اولیه ما است، سرانه فضای آموزشی است. ما مشکلاتی را در این مورد داریم. وی افز‌ود: برای مثال در برخی مناطق فضا ساختیم، ولی به علت ریزگردها،...