شنبه 29 اردیبهشت 1403

آناهیتا توکلی در تکواندو به نشان نقره دست یافت

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، در ادامه رقابت‌های تکواندو سی و یکمین دوره یونیورسیاد که در شهر چنگدو کشور چین، جریان دارد، آناهیتا توکلی در وزن 73+ کیلوگرم در دیدار نهایی مقابل حریفی چینی خود باخت و نقره گرفت.

توکلی در دیدار نهایی «گیو لی» از چین را پیش رو داشت که در دو راند نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و نقره گرفت. وی برای رسیدن به دیدار نهایی 2 بر یک «ایرودا» از ازبکستان و 2 بر صفر «دزیره» از اسپانیا را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله هم 2 بر یک «اسرا آکبولاک» از ترکیه را از پیش رو برداشته بود.

تیم تکواندو کشورمان در این دوره از مسابقات تا کنون دو طلا، یک نقره و 6 برنز در مجموع دو بخش مبارزه و پومسه کسب کرده است.

مدال آوران یونیورسیاد دانشجویان جهان چنگدو 2023:

مدال طلا: *مهدی حاجی موسایی تکواندو وزن 54- کیلوگرم * علیرضا حسین پور تکواندو وزن 58- کیلوگرم * سید محمد حسینی تالو سبک گئون شو

مدال نقره: * آناهیتا توکلی - تکواندو

مدال برنز: * رضا شبانی تیراندازی باکمان ریکرو * تیم تپانچه بادی 10 متر زنان * تیم تپانچه بادی 25 متر زنان * محنا رحیمی 60- کیلوگرم ووشو ساندا * یاسمن لیموچی پومسه انفرادی * تیم پومسه زنان * شاهین بنی طالب، تالو سبک نان چوآن * مرتضی زنده دل پومسه انفرادی مردان * تیم پومسه مردان * مهران برخورداری - تکواندو * نرگس میرنورالهی - تکواندو