دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده «طلا، جواهر و پلاتین» از مشتریان دریافت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای اجرای اعمال معافیت مالیاتی درباره مواد خوراکی که در تبصره 4 بند الف ماده 9 قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده به آن اشاره شده، باید گواهی سلامت ارائه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به واحدهای صنفی طلا، جواهر و پلاتین درخصوص قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد: با توجه به لازم‌الاجرا شدن قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از 13 دی ماه، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده طلا، جواهر و پلاتین از مشتریان دریافت شود.

خبرگزاری میزان

طبق اطلاعیه جدید اتاق اصناف ایران، نرخ مالیات بر ارزش افزوده «طلا، جواهر و پلاتین» 9 درصد تعیین شد.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به واحدهای صنفی طلا، جواهر و پلاتین در رابطه با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، اعلام کرد که با توجه به لازم‌الاجرا شدن قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از 13 دی ماه، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده طلا، جواهر و پلاتین از مشتریان دریافت شود.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان امور مالیاتی در ابلاغیه‌ای به اصناف، از واحدهای صنفی طلا، جواهر و پلاتین فروش خواست تا 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را از مشتریان دریافت کنند.

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان گفت: رشد بی‌رویه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ به کسب‌وکارهای خرد ضربه وارد کرده است و به‌رغم این‌که واحدهای صنفی کوچک کالاها را باقیمت‌های پایین‌تر به مصرف‌کننده می‌فروشند، اما با وجود این فروشگاه‌ها در حق آن‌ها اجحاف می‌شود.

وب‌گاه تابناک

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران اعلام کرد که ارائه تخفیف در واحدهای صنفی بدون نیاز به مجوز اتحادیه مجاز است، اما برگزاری حراج مشروط به هماهنگی با اتحادیه است و در شهرهای نارنجی و قرمز محدودیت دارد.

وب‌گاه عصر ایران

وی همچنین با بیان اینکه فروش‌های پاییزه و زمستانه این طرح همچنان برقرار است، اظهار کرد: واحدهای صنفی می‌توانند بدون نیاز به مجوز از اتحادیه‌های خود، تخفیف ارائه کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران اعلام کرد که ارائه تخفیف در واحدهای صنفی بدون نیاز به مجوز اتحادیه مجاز است، اما برگزاری حراج مشروط به هماهنگی با اتحادیه است و در شهرهای نارنجی و قرمز محدودیت دارد.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی گفت: حدود 50 درصد از 12 میلیون و 500 هزار دستگاه ابزارپرداخت، پرونده مالیاتی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت جهاد کشاورزی با دستور و موافقت معاون اول رئیس جمهوری موظف شده تا مشکل عرضه محصولات لبنی را با عرضه مستقیم در میادین میوه و تره بار سراسر کشور حل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت جهاد کشاورزی با دستور و موافقت معاون اول رئیس جمهوری موظف شده تا مشکل عرضه محصولات لبنی را با عرضه مستقیم در میادین میوه و تره بار سراسر کشور یا قرار دادن این کالاها در بن الکترونیکی کالاهای اساسی خانوارهای محروم حل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت محمد صادق مفتح اظهارداشت: دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا برای گروه کالایی اقلام الکترونیکی ابلاغ شد. قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: ارائه ساختار شناسه کالا، ارایه راهکار ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا، تعریف فرآیند اجرایی و تعیین اولویت‌ها از اهداف ابلاغ این دستورالعمل اجرایی...

خبرگزاری میزان

رئیس کمیسیون تشکل‌ها و واحدهای صنفی اتاق اصناف ایران گفت: احصاء مشکلات واحدهای صنفی و تشکل‌ها و گزارش آن به هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران ماموریت اصلی کمیسیون تشکل ها و واحدهای صنفی است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیسیون تشکل‌ها و واحدهای صنفی اتاق اصناف ایران گفت: یکی از مشکلات اصناف، افزایش بی‌حساب اجاره واحدهای صنفی است و مشخص نیست که چه کسی باید به مسائل مستاجران واحدهای صنفی رسیدگی کند؟