دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برای کاهش ریسک عدم پاسخگویی در روش درج قیمت تولیدکننده به جای مصرف کننده روی کالاها، مقرر شد تا این مدل به صورت آزمایشی و شش ماهه، بر روی کالاهای معدودی اجرا شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سعید ممبینی» در نشست بررسی درج قیمت تولید بر کالا که با حضور «عباس تابش» رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «قاسم نوده فراهانی» رییس اتاق اصناف تهران و اعضای هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار شد، مصوبه اخیر وزارت صنعت مبنی بر درج قیمت تولید بر برخی از کالاهای «تند مصرف (FMCG)» و تعداد محدودی از لوازم خانگی خبر داد. وی افزود:...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: چهار گروه کالاهای مصرفی و سه گروه محصولات سرمایه‌ای به طور آزمایشی باید قیمت تولید را بر برخی از کالاهای درج کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران گفت که برای کاهش ریسک عدم پاسخگویی در روش درج قیمت تولیدکننده به جای مصرف کننده روی کالاها، مقرر شد تا این مدل به صورت آزمایشی و شش ماهه، بر روی کالاهای معدودی اجرا شود که کمترین تاثیر را بر سبد کالای مصرف کننده دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات 12 درصدی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را پایان آذر ماه اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات 12 درصدی برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا را پایان آذر ماه اعلام کرد.

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون 85 میلیارد دلار یارانه پنهان انرژی می‌دهیم، سرگیجه در بورس؛ شاخص دوباره منفی شد، هزار سوداگر ارز شناسایی شدند، قانونی در مجلس به ضرر بازار بورس تصویب نمی‌کنیم و چند میلیون تن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟ را در بر دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تسهیلات 11 درصدی برای دامداران، اعلام آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان وام جدید کرونا و هشدار بارش برف و باران از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل اتاق اصناف ایران درخصوص طرح جدید درج قیمت تولیدکننده بر کالا توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان

دبیرکل اتاق اصناف ایران درخصوص طرح جدید درج قیمت تولیدکننده بر کالا توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان

اتاق اصناف ایران با انتشار اطلاعیه ای در خصوص تسهیلات کرونایی؛ اعلام کرد: 3 روز تا پایان فرصت ثبت نام متقاضیان وام جدید کرونا باقی مانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات 12 درصدی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را پایان آذر ماه اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اطلاعیه اتاق اصناف ایران فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه است.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای در خصوص تسهیلات کرونایی اعلام کرد که فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات 12 درصدی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه است.

خبرگزاری میزان

اتاق اصناف اعلام کرد: فقط 3 روز تا پایان فرصت ثبت نام برای متقاضیان وام جدید کرونا باقی مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از برخورد جدی با واحد‌های متخلف در روز‌های منتهی به شب یلدا در سراسر کشور خبر داد.