دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: این سازمان برای حمایت از صنعت کفش، 80 درصد از هزینه های مشارکت و حضور صنعتگران در نمایشگاه های تراز اول دنیا با محوریت اتحادیه های صنفی را پرداخت می کند تا صادرات در این زمینه توسعه یابد.

خبرگزاری میزان

کارگروه ساماندهی تشکل‌های اقتصادی ملی کشور با همراهی اتاق‌های بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون ایران تشکیل شد.

خبرگزاری مهر

معاون اتاق اصناف ایران گفت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی جهت خرید شیرینی، میوه، گل، طلا، آجیل و... به مناسبت شب یلدا، از 20 آذر ماه طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار در حال اجراست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تنیس روی میز ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در آمریکا با حرف و حدیث‌های زیادی روبرو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: توسعه صنایع کوچک زمینه ساز رونق تولید است که نقش زیادی در اشتغالزایی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارگروه ساماندهی تشکل‌های اقتصادی کشور تشکیل شد‌.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس اتاق اصناف ایران از همکاری بازرسان اصناف با وزارت جهاد کشاورزی در بازرسی از بازار مواد غذایی خبر داد و گفت که پیش‌بینی می‌شود قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان ابتدا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگروه ساماندهی تشکل‌های اقتصادی کشور با همراهی اتاق‌های بازرگانی، اصناف و اتاق تعاون تشکیل شد.

خبرگزاری میزان

نائب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازمان امور مالیاتی قصد داشت تا بر اساس تراکنش کارتخوان‌ها، نسبت به اخذ مالیات اقدام کند که با اقدام به موقع و پیگیری‌های اتاق اصناف ایران و رای دیوان عدالت اداری، این امر لغو و نگرانی کسبه در این مورد رفع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جریمه تخلفات صنفی با افزاشی 60 درصدی روبه رو شد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس لایحه بودجه 1401درآمدهای پیش بینی شده حاصل از جرایم تخلفات صنفی برای سال آینده 60 درصد نسبت به سال جاری افزایش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارگروه ساماندهی تشکل‌های اقتصادی کشور با همراهی اتاق‌های بازرگانی، اصناف و اتاق تعاون تشکیل شد. تشکل‌های اقتصادی می‌توانند تا 30 بهمن 1400 در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند. بنابر اعلام معاونت استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران، کارگروه ساماندهی تشکل‌های اقتصادی کشور تشکیل شد؛ این کارگروه با محوریت سه اتاق (اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،...

خبرگزاری تسنیم

کارگروه ساماندهی تشکل‌های اقتصادی کشور با همراهی اتاق‌های بازرگانی، اصناف و اتاق تعاون تشکیل شد. تشکل‌های اقتصادی می‌توانند تا 30 بهمن 1400 در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان مالیاتی با اولویت مودی محقق می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران خواستار اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی با اولویت مودیان بزرگ شد.