دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری میزان

رئیس کمیسیون بیمه و امور مالیات اتاق اصناف تهران گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده از 13 دی‌ماه 1400 با اصلاحات جدید اعمال خواهد شد، اما باوجود اصلاحات باید انتظار این را که در اجرای این قانون نیز مشکلاتی پیش بیاید، داشته باشیم!

خبرگزاری میزان

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: بیمه به عنوان یک مؤلفه اقتصادی، نقش مهمی در اقتصاد کشورها داشته و هرچه سهم صنعت بیمه در تولید ناخالص داخلی و ضریب نفوذ آن بیشتر باشد اقتصاد آن کشور پیشرفته‌تر خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این گزارش، مهم‌ترین اقدامات تحولی و طرح‌های جدید سه ماه گذشته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تشریح شده است. بنا بر این گزارش، حذف امضا‌های طلایی و انحصاری در صدور مجوز‌های تاسیس آموزشگاه‌های فنی وحرفه‌ای و کاهش زمان صدور از متوسط 8 ماه به سه روز، کاهش زمان آزمون و صدورگواهینامه،...

خبرگزاری تسنیم

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی در رابطه با طرح مالیات بر تراکنش های بانکی، نکاتی را مطرح کرد.

خبرگزاری ایسنا

رشد 600 درصدی صدور مجوز تأسیس آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای، تدوین و بازنگری 45 عنوان استاندارد مهارتی و پیگیری مراحل استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان از اهم اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سه ماهه فعالیت دولت سیزدهم بوده است.

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: استنباط ما این است که اگر مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا حذف شود می تواند قدرت خرید مصرف کننده را افزایش دهد.

وب‌گاه تابناک

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای به اتحادیه‌ها و کارفرمایان صنفی اعلام کرده که از 13 دی ماه درج برچسب معاف از مالیات بر ارزش افزوده بر کالاهای ذکر شده در این قانون الزامی است و صنوف در صورت دریافت مالیات از کالاهای معاف باید دو برابر مالیات و عوارض دریافتی جریمه پرداخت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از حذف مالیات بر ارزش افزوده از اصل قیمت طلا، جواهر و پلاتین براساس قانون مصوب مجلس که به زودی اجرا می‌شود، خبر داد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده در آستانه اجرا را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده در آستانه اجرا را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حذف مالیات بر ارزش افزوده از اصل قیمت طلا، جواهر و پلاتین براساس قانون مصوب مجلس از 13 دی ماه خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز گذشته اتاق اصناف ایران در اطلاعیه جزئیات اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد؛ از جمله شیوه اجرای آن برای خرید «طلا، جواهر و پلاتین». این قانون که در بهار 1400 به تصویب مجلس رسیده و 13 تیر 1400 برای اجرا ابلاغ شده است قرار است از 13 دی اجرا شود.

خبرگزاری دانا

در آبان ماه امسال بیشترین شکایت‌های دریافتی در بخش کالا مربوط به انواع نان و مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودروهای سبک و رستوران‌های غذا خوری و بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف مربوط به گرانفروشی و تقلب بوده است.

خبرگزاری دانا

اتاق اصناف ایران اعلام کرد که معافیت مالیاتی مواد خوراکی مشروط به اخذ گواهی سلامت است.