چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه الف

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در استان تهران گفت: در حال حاضر در این استان و به ویژه در شهر تهران, آمار مبتلایان به بیماری کرونا رو به افزایش است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر فاز سه اجرا نشود هر فردی که کرونا دارد می تواند دو تا 20 نفر را مبتلا کند و در واقع اگر فرد مبتلا برای خرید به مغازه برود دو نفر و اگر در داخل مترو حضور پیدا کند می تواند 20 نفر را آلوده کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی ابراز امیدواری کرد که کسب و کارهای آنلاین بعد از کرونا هم ادامه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: تمامی پروانه‌های کسب که تاریخ آن‌ها به پایان رسیده تا پایان اردیبهشت سال آتی تمدید اعتبار دارد و با توجه به شیوع کرونا نیاز نیست کسبه به‌منظور تمدید مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر چند که این روزها شیوع ویروس کرونا به جدی‌ترین تهدید برای سلامت ایران و حتی جهان تبدیل شده است اما به نظر می رسد مردم و کسبه مناطق جنوب شرق استان تهران این ویروس را هنوز جدی نگرفته‌اند و بازارهای خرید نوروزی در آنجا پر رونق است.

خبرگزاری تسنیم

طرح"نمایشگاه بهاره مجازی" از امروز به منظور کمک به کسب و کارهای مختلف و همچنین کمک به مردم برای تأمین کالاهای مورد نیاز، شروع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جشنواره بهاره که هر ساله به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می شد، در سال جاری با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بازه زمانی 23 تا 29 اسفندماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

جشنواره بهاره مجازی به منظور کاهش تبعات منفی ناشی از شیوع کرونابا هماهنگی بخش حاکمیتی و خصوصی با استفاده از ظرفیت تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعلام کرد: جشنواره بهاره که هر ساله به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می شد، در سال جاری با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بازه زمانی 23 تا 29 اسفندماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، اصناف و بازاریان خواستار تامین اقلام بهداشتی برای این صنف هستند.

خبرگزاری دانا

حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اهداف طرح جشنواره" نمایشگاه بهاره مجازی" را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رییس اتاق اصناف لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش شدید خرید توسط مردم بازار اصناف استان 70 تا 80 درصد دچار رکود شده است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - شیوع ویروس کرونا به گفته شماری از بازاریان و مغازه‌داران، بازار شب عید استان اصفهان را در شوک فروبرده است به طوری که هم مردم از احتمال ابتلا به این بیماری به خاطر حضور در مراکز خرید ترس و واهمه دارند و هم فروشندگان کالا از ادامه رکود اقتصادی حاکم بر این مراکز اقتصادی نگرانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسای اتاق های اصناف مراکز استان‌ها ملزم به جلوگیری از تبلیغ غیرواقعی در فروش فوق‌العاده و حراج‌های صنفی شدند و این امر در چارچوب صیانت از حقوق مصرف کنندگان اجرا می شود.