چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایسنا

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت طی نامه‌ای به وزارت کشور پیشنهاد داده که با توجه به ضرورت رعایت زمان‌بندی لازم برای بررسی تبعات ناشی از برگشت مسافرین نوروزی (از 13 فروردین) به شهر محل سکونت، سایر واحدهای صنفی با صلاح‌دید ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تا پایان فروردین تعطیل باشند. همچنین قرار است فهرست بازگشایی تدریجی واحدهای صنفی به تفکیک رسته‌های صنفی و بر مبنای شاخص‌هایی 25 فروردین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «حسن روحانی»، رئیس‌جمهوری اعلام کرده است که از روز 23 فروردین ماه، کسب‌وکارهای کم‌ریسک و متوسط می‌توانند فعالیت خود را دوباره آغاز کنند. اما این کسب‌وکارها شامل چه صنف‌هایی می‌شود؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممبینی گفت: قرار شد وزارت بهداشت ارزیابی‌های تخصصی را انجام دهد تا بر اساس آن فهرست شروع فعالیت مشاغل مختلف را اعلام کنیم.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رییس اتاق اصناف تبریز اعلام کرد: با توجه به دستور ستاد مرکزی کرونای کشور و تاکید ستاد استانی با صنوفی که مبادرت به فعالیت کنند، این مجموعه به شدت برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

در پی اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ کدام از اصناف تا 23 فروردین اجازه بازگشایی واحد صنفی خود را ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اتاق اصناف اعلام کرد: تمامی واحدهای صنفی در سراسر کشور تا تاریخ 1399.1.23 مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی در مصوبات پیشین هستند. لذا هیچ واحد صنفی خارج از عرف مصوبات گذشته حق بازگشایی محل کسب و کار خود را تا تاریخ 1399.1.23 ندارد.

خبرگزاری دانا

شهروندان تربت حیدریه همچون سایر مردم کشور بیش از یک ماهی است که میزبان مهمان ناخوانده ای به نام ویروس کرونا هستند که علی رغم دلهره و نگرانی ها از سلامتی و خانه نشینی ها و تعطیلی کسب و کار از نگاه دیگر باعث تحول شده است.

خبرگزاری ایسنا

در پی اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ کدام از اصناف تا 23 فروردین اجازه بازگشایی واحد صنفی خود را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در این هیئت بهره دو رقمی تسهیلات بانکی را از جمله موانع جهش تولید دانست و پیشنهاد کرد که برای محقق شدن شعار امسال، برای تولیدکنندگان بسته حمایتی در نظر گرفته شود.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در این هیئت بهره دو رقمی تسهیلات بانکی را از جمله موانع جهش تولید دانست و پیشنهاد کرد که برای محقق شدن شعار امسال، برای تولیدکنندگان بسته حمایتی در نظر گرفته شود.

خبرگزاری میزان

عضو انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی از تعطیلی شرکت‌های واردکننده موبایل تا 20 فروردین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ایرنا_ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: انتشار خبر مربوط به تعیین ساعات کاری برای برخی از صنوف در فضای مجازی خلاف واقع و کذب بوده و تعطیلی بازار شهر به قوت خود باقی است‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی اتاق اصناف ایران در مورد ساعت کاری اصناف اعلام کرد: اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان‌های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم‌های ستاد ملی مقابله کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌داند.