چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان با اشاره به تذکر به واحدهای صنفی درباره لزوم محدودیت فعالیت در شرایط کنونی، گفت: 75 واحد صنفی غیرضروری این استان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - باوجود همه بدی های بیماری کرونا، این روزها رویش نهال های همدلی و همبستگی در شهرستان فردیس استان البرز حال وهوای خاصی به این شهرستان بخشیده است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: کالاهای اساسی تنظیم بازار در این استان سمنان توزیع شده و هیچ گونه کمبودی در بحث اقلام کالایی وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در هیئت رییسه اتاق اصناف ایران از توزیع ماسک بین واحدهای صنفی که با ارباب رجوع در ارتباط هستند خبر داد و گفت که برای تامین دستکش و مواد شوینده مورد نیاز این واحدها نیز مکاتباتی با وزارت صمت صورت گرفته است. وی همچنین خواستار اتخاذ تدابیری در زمینه پرداخت مالیات، حق بیمه کارفرما و تسهیلات بانکی برای اصناف آسیب دیده...

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز از تمدید تعطیلی واحدهای صنفی این استان طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بازارگاه ایران خبر داد و گفت: تمامی عرضه کنندگان محصولات می توانند به منظور بهره مندی از این فرصت و امکان ارائه فروش اینترنتی محصولات خود و معرفی آن به متقاضیان از طریق این سامانه اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در ستاد سوخت اعلام کرد: ناوگان حمل و نقلی که در طرح فروش اینترنتی مشارکت کنند، 20 درصد سهمیه مازاد بر سقف پیمایش همان روز خود دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت اعلام کرد: 170 واحد صنفی غیرضروری که نسبت به تعطیلی بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام نکرده بودند، پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در ستاد سوخت اعلام کرد: ناوگان حمل و نقلی که در طرح فروش اینترنتی مشارکت کنند، 20 درصد سهمیه مازاد بر سقف پیمایش همان روز خود دریافت می‌کنند.

خبرگزاری دانا

یک مقام مسئول در وزارت صنعت از مصوبه امروز ستاد سوخت برای رونق فروش‌های اینترنتی در شرایط شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقلی که در این طرح مشارکت کنند، 20درصد سهمیه مازاد بر سقف پیمایش همان روز خود دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول از مصوبه ستاد سوخت برای رونق فروش‌های اینترنتی در شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقلی که در این طرح مشارکت کنند، 20درصدسهمیه مازاد بر سقف پیمایش روز خود دریافت می‌کنند.

خبرگزاری میزان

یک مقام مسئول در وزارت صنعت از مصوبه امروز ستاد سوخت برای رونق فروش‌های اینترنتی در شرایط شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقلی که در این طرح مشارکت کنند، 20 درصد سهمیه مازاد بر سقف پیمایش همان روز خود دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرزگفت: در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا، 15 واحد صنفی متخلف در این استان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: در صورت عدم رعایت بخشنامه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی از سوی صنوف مشمول این طرح، نخست تذکر داده و در صورت تکرار پلمب می شوند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - استان هرمزگان نخستین هفته سال 1399 را در شرایطی پشت سر گذاشت که ویروس کرونا و مسایل مربوط به آن همچون بسیاری از نقاط جهان در صدر اخبار این استان قرار داشت که البته در کنار کرونا، سیل نیزبخشی از اخبار نخستین هفته سال 99 هرمزگان را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری میزان

اتاق اصناف ایران طی بیانیه ای از همراهی همه اصناف کشور با طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.