یک‌شنبه 17 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه فرارو

خطیب موقت نماز جمعه تهران: فضای عمومی جامعه باید فضای جاذبه باشد، ولی در کنار جاذبه قاطعیت نیز داشت. پیامبر اکرم (ص) رحمت العالمین بودند، ولی با این وجود دستگاه قضایی و اجرای حدود نیز داشتند.

وب‌گاه گسترش

گزارشی از وضعیت بازار در آستانه شب یلدا در گفت‌وگو با روسای اتحادیه‌های صنفی؛ با نظارت اتاق‌های اصناف، بازار به استقبال شب یلدا می‌رود. با نزدیک شدن به آخرین روزهای فصل پاییز و فرارسیدن شب یلدا، خانواده‌های ایرانی همانند سال‌های گذشته در تکاپوی برگزاری آیین‌ها و سنت‌های ویژه طولانی‌ترین شب سال هستند. بازار نیز رفته‌رفته خود را برای شب یلدا و عرضه مایحتاج این شب آماده می‌کند. اصنافی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طرح نظارت تعزیرات بر بازار شب یلدا که از 15 آذر آغاز شده است با نزدیک شدن به 30 آذر (شب یلدا) تشدید شد و امروز دوشنبه 27 آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران و روسای شعب با حضور در گشت‌های مشترک تعزیرات از واحد‌های صنفی متعددی در سطح شهر تهران بازدید کردند. در یکی از این گشت‌ها که با حضور احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، نادر...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: قضات تعزیرات در قالب گشت ویژه نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازرسی از چهار شعبه آجیل‌فروشی معروف تهران، ضمن تذکر به سه شعبه و اصلاح قیمت‌ها به نرخ مصوب، یک واحد صنفی را با دستور قاضی پلمب کردند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قضات سازمان تعزیرات در بازرسی از چهار شعبه آجیل‌فروشی معروف در تهران، ضمن تذکر به سه شعبه و اصلاح قیمت‌ها به نرخ مصوب، یک واحد صنفی را پلمب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران به رادیو اقتصاد گفت: با تدبیر انجام‌شده در وزارت صمت و تأمین به‌موقع نهاده‌های دامی، از 2 هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود. بهنام نیک‌منش افزود: مطابق رصد و پایش انجام‌شده درباره افزایش قیمت مرغ در بازار، مشخص شد مهمترین عامل گرانی عدم توزیع به‌موقع نهاده‌های دامی با قیمت مصوب...

وب‌گاه گسترش

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران اعلام کرده است که با تدبیر انجام شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از دو هفته دیگر قابل مشاهده خواهیم بود که بازار مرغ آرامش یافته و قیمت‌ها در روند کاهشی قرار می‌گیرند. با توجه به اظهارات "بهنام نیک‌منش"، افزوده شد که مطابق رصد و پایش انجام شده درباره افزایش قیمت مرغ در بازار، عامل اصلی گرانی، تاخیر در توزیع به‌موقع...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: با تدبیر انجام‌شده در وزارت صمت و تأمین به‌موقع نهاده‌های دامی، از 2 هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت که با تدبیر انجام شده در وزارت صمت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از 2 هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت مرغ در بازار افزایش یافته است و به مرز 100 هزارتومان رسیده است. قیمت مرغ در بازار افزایش یافته است و به مرز 100 هزارتومان رسیده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: با تدبیر انجام شده در وزارت صمت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از 2 هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت که با تدبیر انجام شده در وزارت صمت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از 2 هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت که با تدبیر انجام شده در وزارت صمت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از 2 هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 20 آذرماه نیز خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: طرح نظارتی شب یلدا از 20 آذر شروع و نظارت ویژه بر میوه‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، آجیل‌فروشان و گل‌فروشی‌ها انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: طرح نظارتی شب یلدا از 20 آذر شروع و نظارت ویژه بر میوه‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، آجیل‌فروشان و گل‌فروشی‌ها انجام می‌شود.