شنبه 16 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم قدر اصناف را می‌داند و اصرار دارد مدیریت بازار را به اصناف بسپارد زیرا آوردن مردم به صحنه حکمرانی و اقتصاد کشور از طریق تشکل‌هایی مانند اتاق اصناف ممکن است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم قدر اصناف را می‌داند و اصرار دارد مدیریت بازار را به اصناف بسپاریم زیرا آوردن مردم به صحنه حکمرانی و اقتصاد کشور از طریق تشکل‌هایی مانند اتاق اصناف ممکن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، امروز با حضور در جمع اعضای اتاق اصناف ایران و گفتگو با آنان، دیدگاه‌های نمایندگان اصناف، رؤسای اتاق‌ها و اتحادیه‌های استانی را شنید و به پرسش‌ها پاسخ داد. جزئیات این نشست به‌زودی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران از رفع ممنوعیت اتحادیه‌ها برای ثبت حضوری درخواست متقاضیان پروانه کسب خبر داد.

وب‌گاه گسترش

قانون نظام صنفی در سال 1382 بازنگری و بخش قابل توجهی از نقاط ضعف آن اصلاح شد. در سال 1392 نیز این قانون برای بار دوم و به درخواست اتاق‌های اصناف سراسر کشور مورد بازبینی قرار گرفت و مواد و بندهایی به‌روزرسانی شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از قوانین که به تازگی اجرایی شده است، (مانند صدور سامانه محور پروانه‌های کسب و اجرای تبصره یک ماده 22 قانون نظام صنفی) موجب شده که نقش اتحادیه‌های صنفی در مدیریت بازار کمرنگ شود اما اتاق اصناف ایران و وزارت صمت طی دو ماه گذشته توانسته‌اند با اجرای برخی از اقدامات، به تقویت تشکل‌های صنفی کمک کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سخنگوی اتاق اصناف ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مالیات مربوط به طلا، گفت: درج مشخصات و کدملی در صورتحساب خرید طلا ضروری نیست. سخنگوی اتاق اصناف ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مالیات مربوط به طلا، گفت: درج مشخصات و کدملی در صورتحساب خرید طلا ضروری نیست. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت که از این به بعد فروشندگان طلا و جواهر باید در هنگام فروش طلا و جواهر صورتحساب نوع 2 صادر...

وب‌گاه الف

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت که از این به بعد فروشندگان طلا و جواهر باید در هنگام فروش طلا و جواهر صورتحساب نوع 2 صادر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت که از این به بعد فروشندگان طلا و جواهر باید در هنگام فروش طلا و جواهر صورتحساب نوع 2 صادر کنند که در آن نیازی به ثبت مشخصات و کدملی خریدار نیست.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی اتاق اصناف ایران اشاره کرد که بر اساس قوانین مالیاتی، اصل طلا مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیست اما اجرت ساخت، حق‌العمل و سود فروشنده کالاهای مذکور مشمول 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌شود. این نکته باعث شده که فروشندگان طلا و جواهر باید در هنگام فروش آن‌ها، صورت‌حساب نوع 2 صادر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: از آنجایی که امکان تفکیک معافیت اصل طلا از ارزش افزوده و نرخ 9 درصدی سود و کارمزد در رسید دستگاه کارتخوان وجود ندارد، به همین دلیل رسید چاپی دستگاه کارتخوان به‌عنوان صورتحساب الکترونیک مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد. سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: از آنجایی که امکان تفکیک معافیت اصل طلا از ارزش افزوده و نرخ 9 درصدی سود و کارمزد در رسید دستگاه کارتخوان وجود ندارد،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: درج کدملی در صورتحساب خرید طلا ضروری نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی امیدوار سخنگوی اتاق اصناف ایران با اشاره به چالش‌های مالیاتی واحد‌های صنفی طلا و جواهر کشور در روز‌های اخیر، گفت: اصل طلا مشمول ارزش افزوده نیست، اما اجرت ساخت، حق‌العمل و سود فروشنده کالا‌های مذکور مشمول 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌شود. وی ادامه داد: به دلیل چند نرخی بودنِ نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالای فروخته شده (یعنی اصل طلا معاف...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: درج کدملی در صورتحساب خرید طلا ضروری نیست و اصل طلا مشمول ارزش افزوده نمی‌شود.

وب‌گاه گسترش

در جلسه‌ای که با حضور دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) برگزار شد، چالش‌های مربوط به فرآیند توزیع لاستیک از طریق سامانه جامع تجارت مورد بررسی قرار گرفت.