پنج‌شنبه 14 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدتی است که در تهران برخی از واحد‌های صنفی نانوایی اعلام کرده‌اند که به علت کمبود آرد و محدودیت فروش بیش از 4 عدد نان روزانه به هر نفر، واحد صنفی آنان را به تعطیلی کشانده است. مدتی است که در تهران برخی از واحد‌های صنفی نانوایی اعلام کرده‌اند که به علت کمبود آرد و محدودیت فروش بیش از 4 عدد نان روزانه به هر نفر، واحد صنفی آنان را به تعطیلی کشانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی یارانه ای بودن آرد صادرات نان صنعتی ممنوع و به گمرک ابلاغ شده است.

وب‌گاه الف

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: در شهرهای بزرگ، هر نانوایی لواشی نیاز دارد که به طور روزانه 10 کیسه آرد را نان کند، در غیر این صورت، کسب و کار او توجیه اقتصادی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار، طی شش ماهه سال 1402 بیش از 1190 فقره پروانه کار برای نیروهای کار خارجی خواهان اشتغال توسط وزارت کار صادر و 3122 مورد پروانه کار تمدید شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: در شهر‌های بزرگ هر نانوایی لواشی نیاز دارد که به طور روزانه 10 کیسه آرد را نان کند تا کسب و کار او توجیه اقتصادی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: در شهرهای بزرگ، هر نانوایی لواشی نیاز دارد که به طور روزانه 10 کیسه آرد را نان کند، در غیر این صورت، کسب و کار او توجیه اقتصادی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که در شهرهای بزرگ، هر نانوایی لواشی نیاز دارد که به طور روزانه 10 کیسه آرد را نان کند.

وب‌گاه گسترش

بنانژاد تاکید کرد: نیاز امروز در زمینه تهیه و توزیع آرد و نان، این است که عملکرد سامانه نانینو شفاف شود. به طور مثال نانوا می‌خواهد بداند که آیا محدودیتی در عرضه نان دارد و یا خیر و اگر قرار است طی عملکردی، مشوق‌هایی داشته باشد، یا تنبیهاتی برای او در نظر گرفته شود، شرایط آن چیست، منظور از فروش نامتعارف نان، دقیقا چیست.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: در شهرهای بزرگ، هر نانوایی لواشی نیاز دارد که به طور روزانه 10 کیسه آرد را نان کند، در غیر این صورت، کسب و کار او توجیه اقتصادی ندارد.

وب‌گاه الف

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به رویکرد ویژه اتاق اصناف ایران در استفاده حداکثری از ظرفیت مغفول مانده مجتمع‌های تجاری بزرگ در مدیریت بازار نوروز 1403، از تمهیدات پیش‌بینی شده برای مشارکت این مراکز خرید در طرح «نمایشگاهی به وسعت ایران» در چهارمین دوره برگزاری این نمایشگاه در آستانه شب عید خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مجتبی صفایی با اشاره به رویکرد ویژه اتاق اصناف ایران در استفاده حداکثری از ظرفیت مغفول مانده مجتمع‌های تجاری بزرگ در مدیریت بازار نوروز 1403، از تمهیدات پیش‌بینی شده برای مشارکت این مراکز خرید در طرح «نمایشگاهی به وسعت ایران» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آمار اتاق اصناف ایران، صنف آرایشگری زنانه، خرده فروشی پوشاک زنانه و خرده‌فروشی خواربار (خواربارفروش)، بیشترین پروانه‌های کسب را از سوی زنان دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسسه اطلاعات تصویری از اولین گواهینامه بعد از انقلاب را که برای یک خانم صادر شده منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آمار اتاق اصناف ایران، صنف آرایشگری زنانه، خرده فروشی پوشاک زنانه و خرده‌فروشی خواربار (خواربارفروش)، بیشترین پروانه‌های کسب را از سوی زنان دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیأت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، گفت: قاچاقچیان کالا از سلبریتی‌ها، بازیگران و بلاگرها برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند و هیچکس با آن‌ها برخورد نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی به شب عید و رونق بازار پوشاک نزدیک می شویم که مشاهدات میدانی بیانگر قبضه بازار با کالاهای قاچاق و استوک کیلویی پنج دلار است!