پنج‌شنبه 14 تیر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف ایران به تشریح اطلاعیه سازمان امور مالیاتی در خصوص واحدهای صنفیِ فراخوان‌شده جهت صدور صورتحساب الکترونیک در سامانه مودیان پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست و دیگر بهانه‌هایی مبنی بر اینکه انتخابات در اصناف به تعویق افتاده است یا می‌خواهد به تعویق بیفتد، جایگاهی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شاه میرزایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال بخشنامه‌ای به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استانی‌های مختلف کشور با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی، دستور تعجیل در برگزاری این انتخابات را داد. در این نامه اشاره شده است: برای عده‌ای سوتفاهم ایجاد شده است که احتمالا انتخابات اصناف تا زمان تصویب نهایی...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق های اصناف کشور نیست.

وب‌گاه گسترش

همایش بزرگداشت روز ملی قناد با حضور رئیس اتاق اصناف تهران، رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس سازمان صمت و تولید کنندگان صنف قنادی در تهران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه صنعت پوشاک ما مستعمره بنگلاش و ترکیه شده، گفت: میزان پوشاک قاچاق در سطح عرضه بیش از سه میلیارد دلار، معادل بیش از 30 درصد کل بازار پوشاک کشور، تخمین زده شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی، این اتفاق را مهم و ارزشمند قلمداد کرد و گفت: امروز اصناف کشور پس از 10 سال انتظار، شاهد تأثیرگذارترین رویداد صنفی کشور بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قرار است طرح اصلاح قانون نظام صنفی به زودی در مجلس بررسی شود؛ با این حال به نظر می‌رسد، با وجود اتفاق نظر در رابطه با اصلاح قانون نظام صنفی، برخی اصلاحات مطرح شده، در بدنه صنفی کشور موافقان و مخالفانی دارد و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز توصیه کرده که تصویب کلیات و جزئیات مصوبه کمیسیون اقتصادی در این رابطه منوط به رفع ابهامات و اعمال برخی اصلاحات باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار گفت: حمایت‌های خارج از قاعده بعضی از بانک‌ها از برخی فروشگاه‌های بزرگ را به شورای رقابت ارجاع داده‌ایم و بانک ها را از ایجاد اخلال در رقابت سالم واحدهای صنفی منع می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

نشست سخنگوی دولت با رئیس 31 اتاق اصناف مرکز استان کشور، سه‌شنبه 12 دی‌ماه در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد اظهار کرده است که قانونی برای ثبت حضوری درخواست "دریافت و تمدید پروانه کسب" در محیط اتحادیه‌ها وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد: حمایت خارج از قاعده بانک‌ها از فروشگاه‌های بزرگ به شورای رقابت ارجاع شد.

وب‌گاه گسترش

معاون حقوقی و امور مجلس اتاق اصناف ایران با اشاره به تبعات برون‌سپاری‌ها در ثبت درخواست صدور و تمدید مجوزها، از احیاء نقش و جایگاه اصلی اتحادیه‌ها در چرخه صدور و تمدید پروانه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت صبح امروز سه‌شنبه (12 دی) با حضور در جمع اعضای اتاق اصناف ایران، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان اصناف و رؤسای اتحادیه‌های استانی را شنید و به رویکرد‌های دولت در تعامل با اصناف را تبیین کرد. سخنگوی دولت در این نشست گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم که اگر امروز...

وب‌گاه گسترش

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به برخی از مهمترین مسائل پیش روی اصناف در ماه گذشته، از رفع ممنوعیت اتحادیه‌ها برای ثبت حضوری درخواست متقاضیان پروانه کسب خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم قدر اصناف را می‌داند و اصرار دارد مدیریت بازار را به اصناف بسپارد.