شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف در اطلاعیه‌ای به اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه تاکید کرده که نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» در واحدهای صنفی مرتبط الزامی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واحدهای صنفی مرتبط با فروش سکه بر اجرای قوانین جدید ملزم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق اصناف ایران طی صدور اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه "ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا" خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خریدوفروش سکه طلا» خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای برای آگاهی اتاق‌های اصناف شهرستان ها و اتحادیه های صنفی مرتبط با فروش سکه از الزام نصب پوستر یکپارچه "ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا" خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا خبر داد و اعلام کرد: نصب پوستر یکپارچه ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا در واحدهای صنفی مرتبط الزامی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای برای آگاهی اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» در واحد‌های صنفی مرتبط خبر داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است. به موجب ابلاغ ضوابط اختصاصی گروه فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها و الزام ثبت معاملات توسط اعضای صنفی مرتبط و اطلاع رسانی در...

وب‌گاه الف

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه تاکید کرده که نصب پوستر یکپارچه "ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا" در واحدهای صنفی مرتبط الزامی است و موارد مهم این ضوابط را نیز برشمرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه "ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا" خبر داد.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای برای آگاهی اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه از الزام نصب پوستر یکپارچه "ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا" خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای برای آگاهی اتاق‌های اصناف شهرستان ها و اتحادیه های صنفی مرتبط با فروش سکه از الزام نصب پوستر یکپارچه "ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا" خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار اعلام کرد: از ابتدای امسال حدود 16700 درخواست پروانه کسب در درگاه ملی مجوز‌های کشور با موفقیت ثبت شده، ولی فقط حدود 1700 پروانه صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران با اعلام روال قانونی درخواست مجوزهای صنفی از درگاه ملی مجوزها، به ابهامات و سوالات در این مورد پاسخ داد.