شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار توقف استیضاح وزیر صمت شده و اعلام کردند: اتاق اصناف ایران به عنوان نماینده بیش از 3 میلیون واحد صنفی، خواستار توقف استیضاح وزیر صمت است و اذعان دارد که حرکت به این سمت، موجب چالش‌های جدی در حوزه صنعت خواهد شد.

خبرگزاری مهر

ستاد ملی زنجیره پوشاک ایران به‌زودی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تشکیل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: هدف مهار تورم و رشد تولید تعیین شده است؛ زیرا نجات دهنده اقتصاد کشور، تولید است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت با حضور در جلسه هفته جاری کمیسیون اقتصادی، گزارشی در خصوص راهکار‌های تحقق فرمان مقام معظم رهبری ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و بر مشارکت موثر بخش خصوصی در اقتصاد به عنوان راهکار اساسی تحقق شعار سال تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از افزایش مبلغ جریمه نقدی تخلفاتِ مربوط به شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل بار و مسافر خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار رمضانی رئیس جمهور با بازاریان و اصناف گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1402، هدف مهار تورم و رشد تولید است و نجات دهنده اقتصاد کشور، تولید است. رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: تشکل‌های صنفی به عنوان بزرگترین بخش خصوصی با حدود 3 میلیون و 200 هزار واحد صنفی، 400 اتاق اصناف و 7630 اتحادیه...

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: وقتی نرخ ارز و مواد اولیه ثابت نیست تولیدکننده محصول خود را به صورت قطره چکانی به بازار عرضه می‌کنند که یکی از پیامدهای آن گرانی کالا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با رئیس جمهوری گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1402، هدف مهار تورم و رشد تولید تعیین شده است؛ زیرا نجات دهنده اقتصاد کشور، تولید است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: 600 هزار واحد تولیدی کوچک و متوسط داریم که تولیدکننده قطعات کارخانجات هستند و اکثر آن‌ها قبل از تحریم، تولید را رها کرده و به واردات رو آورده بودند؛ اما در زمان تحریم به چرخه تولید بازگشتند.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و بر مشارکت موثر بخش خصوصی در اقتصاد به عنوان راهکار اساسی تحقق شعار سال تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس جمهور در دیدار بازاریان و نمایندگان اصناف گفت: اعتقاد راسخ داریم که دست جریان دلالی باید از نظام تأمین و توزیع قطع شود و باور داریم که خود تشکل‌های صنفی بهتر از هر کس دیگری می‌توانند در این راستا ایفای نقش کنند.