یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: علی‌رغم همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها ذخایر ارزی کشور خوب و قابل اتکا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و بر مشارکت موثر بخش خصوصی در اقتصاد به عنوان راهکار اساسی تحقق شعار سال تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و بر مشارکت موثر بخش خصوصی در اقتصاد به عنوان راهکار اساسی تحقق شعار سال تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهور با بیان اینکه علی‌رغم همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها ذخایر ارزی کشور خوب و قابل اتکا است، تخصیص به موقع ارز و ثبات قیمت آن را از جمله مسائل مهمی دانست که دولت باید در این دو زمینه از تولید و تأمین‌کنندگان کالا‌های اساسی و مواد اولیه حمایت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در دیدار بازاریان و نمایندگان اصناف گفت: اعتقاد راسخ داریم که دست جریان دلالی باید از نظام تأمین و توزیع قطع شود و خود تشکل‌های صنفی بهتر از هرکس دیگری می‌توانند در این راستا ایفای نقش کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در دیدار با جمعی از نمایندگان اصناف، اتحادیه‌ها و بازاریان گفت: اعتقاد راسخ داریم که دست جریان دلالی باید از نظام تأمین و توزیع قطع شود و باور داریم که خود تشکل‌های صنفی بهتر از هر کس دیگری می‌توانند در این راستا ایفای نقش کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و تاکید کرد: سامانه‌های نظارتی جایگزین اتحادیه‌ها و اصناف نخواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور عصر شنبه در نشستی صمیمی با جمعی از نمایندگان اصناف، اتحادیه‌ها و بازاریان که با ضیافت افطار پایان یافت، حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و بر مشارکت موثر بخش خصوصی در اقتصاد به عنوان راهکار اساسی تحقق شعار سال تاکید کرد. اصناف و اتحادیه‌ها بهترین ناظران بر فعالیت‌های اقتصادی هستند وی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین قیمت انواع گوشت قرمز در بازار اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جدید ترین قیمت گوشت در بازار امروز اعلام شد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مردم می‌توانند در صورت بروز تخلف‌هایی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار و غیره از سوی واحدهای صنفی، از طریق شماره تماس 124 یا سامانه‌های مرتبط شکایت خود را ثبت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق بخشنامه اخیر اتاق اصناف ایران وزن جعبه نباید در عرضه شیرینی محاسبه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در بهمن 1401 با ماه مشابه سال 1400 نشان‌دهنده کاهش 24 درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان آمار ایران اعلام کرد: مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در بهمن 1401 با ماه مشابه سال 1400 نشان‌دهنده کاهش 24 درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.