شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: 3.5 میلیون واحد صنفی داریم که یک در هزار درآمد مشمول مالیات آنها رقم قابل توجهی است.

وب‌گاه گسترش

حبیب زاده مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران: سهم یک در هزار درآمد مشمول مالیات اصناف وصول می‌شود اما به تشکل‌های صنفی پرداخت نمی‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف مشکلات بسیاری در موضوع سامانه نوین و صدور پروانه کسب دارند که لازم است دستگاهای نظارتی نقایص این سامانه را رفع و آن را تعیین‌تکلیف کنند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.

وب‌گاه گسترش

هفتاد و هشتمین نشست شورای راهبری بهبود محیط کسب وکار در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

سومین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور رئیس، هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شد و غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی و سردار نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در این اجلاس حضور یافتند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.

وب‌گاه الف

رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود تا سود حاصل از این تراکنش ها در بانک اصناف جمع آوری و برای خود اصناف هزینه شود.

خبرگزاری دانشجو

طاهر محمدی با بیان اینکه من مدافع قانون تسهیل کسب و کار هستم، گفت:، اما نسبت به این همه نارضایتی که بین اتحادیه‌ها هست و متقاضیان صدور مجوز کسب و کار‌ها در سطح کشور ناراضی هستند، مجلس ورود کرده و شبهات را برطرف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: برای گسترش پوشش بیمه‌ای در میان شاغلان پلتفرمی، در گام اول انتظار می‌رود اتاق اصناف اطلاعات مربوط به این گروه از شاغلان را با سازمان تأمین‌اجتماعی به اشتراک بگذارد.

خبرگزاری مهر

عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای سال 1401 تا 17 تیرماه 1402 تعداد 502 هزار عنوان مجوز از طریق درگاه ملی مجوز‌ها به صورت الکترونیک صادر شده است. بر اساس این گزارش بیش از یک میلیون درخواست مجوز نیز در این بازه زمانی در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده است. همچنین تعداد 173 هزار درخواست مجوز در دست بررسی است. درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار، بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه «هیأت...