یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتاق اصناف تهران درباره سیاست مالیات بر تراکنش‌های بانکی گفت: درستی در ادامه عنوان می‌کند: فعلا همه چیز در حد وعده و وعید پیش رفته است و پاسخ روشنی به ما داده نشده است. ما پیشنهادمان را دادیم و امیدواریم در هفته آینده شفاف‌تر عمل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: اختلاف روزهای گذشته اصناف و سازمان امورمالیاتی در مراحل پایانی قرار دارد، انتظار می‌رود از طریق راه‌حل موقتی که برای اصلاح ضرایب مالیاتی صنوف پیدا شده است، مشکل مالیات‌ستانی امسال برطرف شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نایب رییس اتاق اصناف ایران؛ با تاکید بر اینکه هیچ کس مخالف گرفتن مالیات نیست، گفت: اخذ مالیات فقط براساس تراکنش کارتخوان‌ها اجحاف در حق واحدهای صنفی است زیرا واقعی نیست و با ادامه این کار بسیاری از مراودات بازاریان مانند کمک‌های قرض الحسنه به یکدیگر و مردم که مبانی فقهی دارد، از بین می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ شهاب جنابی؛ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت امروز در نشست خبری «ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت»، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در طی قریب به یک سال گذشته، برنامه‌های تحولی را در دستور کار خود قرار داده و دنبال کرده است؛ در این مدت، هم رسیدگی به امور جاری مدنظر بوده و هم تلاش‌های جدیدی برای ایجاد تحول در نحوه حکمرانی بخش صنعت، معدن...

وب‌گاه گسترش

آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور شافعی رئیس اتاق ایران، داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی، سردار نوروزی رئیس پلیس اماکن عمومی ناجا، مهدوی دبیر هیات عالی نظارت، تعدادی از معاونان دستگاه‌های مختلف و نمایندگان اتاق اصناف ایران در ساختمان مدرس مجلس شورای اسلامی و دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تولیدکنندگان باید با فاکتور به عرضه کننده، کالا بدهند، اما گران تر و بدون فاکتور کالا می‌فروشند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بعضی از کارخانجات، کالاها را بدون فاکتور رسمی و به صورت قطره چکانی به واحدهای صنفی تحویل می دهند.

وب‌گاه گسترش

قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران و نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، روز ملی اصناف، طی پیامی این روز را به خانواده بزرگ اصناف تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست دادسرای ناحیه 3 تهران در گشت مشترک با اداره تعزیرات از تعدادی نانوایی‌های محله‌های ونک و آفریقا بازدید و ضمن برخورد با تخلفات مشهود، تذکرات لازم را به واحدهای صنفی ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست دادسرای ناحیه 3 تهران در گشت مشترک با اداره تعزیرات از تعدادی نانوایی‌های محله‌های ونک و آفریقا بازدید و ضمن برخورد با تخلفات مشهود، تذکرات لازم را به واحدهای صنفی ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی مودیان مدعی وجود دستگاه‌های کارتخوانی هستند که بدون اطلاع آنها فعالند و سازمان امورمالیاتی برهمین اساس برای آنها مالیات تعیین کرده‌است. سازمان امور مالیاتی نیز این موضوع را رد نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: برخی مودیان مدعی وجود دستگاه‌های کارتخوانی هستند که بدون اطلاع آنها فعالند و سازمان امورمالیاتی برهمین اساس برای آنها مالیات تعیین کرده‌است. سازمان امور مالیاتی نیز این موضوع را رد نمی‌کند.

وب‌گاه فرارو

حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.