یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه گسترش

نائب رئیس و سخنگوی اتاق اصناف ایران در جشنواره ملی مهارت که صبح امروز در وزارت کار برگزار شد، اظهار کرد: مهارت ها و آموزش ها نه صرفا فنی باید باشد نه صرفا دانشگاهی، بلکه باید تلفیقی از فن و علم آموزی باشد که در نهایت منجر به ایجاد شغل پایلوت و پایدار گردد که خوشبختانه با همکاری هشت هزار اتحادیه صنفی وسازمان فنی وحرفه ای در سال گذشته توانستیم 12 میلیون نفر ساعت آموزش و مهارت داشته باشیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته تاجدار، رئیس انجمن تولیدکنندگان صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی، تا 70 درصد درآمد دکه داران از محل فروش سیگار تامین می‌شود. عمده سیگار قاچاق هم در دکه‌های روزنامه‌فروشی عرضه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام اتاق اصناف، با اصلاح دستورالعمل موضوع ماده 7 مبارزه با قاچاق محصولات دخانی مبنی بر اضافه شدن اتحادیه دکه‌داران و جراید به اتحادیه های مجاز و مرتبط محصولات دخانی، مقرر شده واحدهای صنفی دکه‌داران و جراید، هر چه سریع تر نسبت به استعلام از وزارت بهداشت، صدور پروانه کسب و ساماندهی فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مودیانی که به قانون پایانه‌های فروشگاهی تمکین کنند در هر سال مشمول 24 میلیون تومان مشوق خواهند شد، گفت: عجله در اجرای قانون در بسیاری از موارد به ماهیت آن صدمه می‌زند.

خبرگزاری مهر

برخی کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند مصوبه اخیر دولت در خصوص تغییر نحوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک می تواند یک گام به جلو در زمینه ساماندهی مشاوران املاک باشد.

وب‌گاه الف

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی ساختمانی تهران گفت اکثر اصناف به صورت سنتی اداره می شوند و شاید نتوانند آنگونه که باید به سرعت با قوانین جدید مالیات ستانی هماهنگ شوند و مالیات عادله از ایشان دریافت شود.

وب‌گاه عصر ایران

فرمول محاسبه کمیسیون مشاوران املاک تغییر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای قیمت مصوب چهار قلم از محصولات لبنی مشمول طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را اعلام کرد و خواستار این شد که کلیه اجزای شبکه تامین و توزیع نسبت به آن اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای قیمت مصوب چهار قلم از محصولات لبنی مشمول طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را اعلام کرد و خواستار این شد که کلیه اجزای شبکه تامین و توزیع نسبت به آن اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت مصوب 5 محصول لبنی مورد توافق تولید کنندگان و اصناف قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران، قیمت مصوب محصولات لبنی مشمول طرح مردمی سازی یارانه‌ها را به صنوف ابلاغ کرد.

وب‌گاه الف

بر اساس تصویب‌نامه هیئت وزیران که توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد، شیوه محاسبه حق‌الزحمه مشاوران املاک از تعیین درصدی طرف‌های معامله، به رقم ارزش منطقه‌ای معاملات به صورت سالانه تغییر کرد اما ظاهرا این تصمیم صنف مشاوران املاک را خوش نیامده است!

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران، قیمت مصوب محصولات لبنی مشمول طرح مردمی سازی یارانه‌ها را به صنوف ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس مصوبه هیئت وزیران، حق‌الزحمه خدمات مشاوران املاک توسط سامانه معاملات محاسبه و در قراردادها و مبایعه نامه‌ها چاپ می‌شود.