یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه تابناک

حق الزحمه مشاوران املاک که پیش از این بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی دریافت می‌شد، از این پس بر اساس ارزش منطقه‌ای معاملات که کمیسیون تقویم املاک سالانه تعیین می‌کند، محاسبه خواهد شد. طبق این ابلاغیه نرخ حق‌الزحمه مشاوران املاک سالانه تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

چرا وزارت صمت به صورت آشکار در انتخابات یک اتحادیه دخالت می‌کند؟ مگر وزارت صمت چنین اجازه‌ای دارد که در روند برگزاری انتخابات یک اتحادیه اختلال ایجاد کند و در مقابل اتاق اصناف ایران به عنوان بزرگترین تشکل صنفی بایستد؟

وب‌گاه عصر ایران

ما از طریق اتاق اصناف ایران اقدام کردیم تا سعی کنیم خود را به‌عنوان یک صنف مستقل مانند سایر صنوف درنظر بگیریم اما اتاق اصناف نیز ما را به‌دلیل تبعیت حقوقی و موارد دیگر، پیمانکار و فرد صنفی مستقل ندانست.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می رسد در واپسین روزهای تصدی فاطمی امین بر وزارت صمت، او و شاه‌میرزایی معاونش قصد دارند یک ضربه ی کاری دیگر به فعالان کسب و کارهای مجازی و اقتصاد دیجیتال ایران وارد کنند آن هم در سال حمایت از اشتغال دانش بیان!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی (QR-Code) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده اند. به گزارش اتاق اصناف ایران، قاسم نوده فراهانی در خصوص جزئیات و مزایای اجرای این طرح و «نظارت مردمی بر واحدهای صنفی» اظهار کرد: در حال حاضر 3میلیون واحد صنفی دارای پروانه کسب در کشور فعالند که بیشتر این افراد به موجب آموزش های تخصصی و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی گفت: واحد‌های صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی (QR-Code) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده‌اند. وی افزود: در حال حاضر حدود 3 میلیون واحد صنفی دارای پروانه کسب در کشور فعال هستند که بیشتر این افراد به موجب آموزش‌های تخصصی و عمومی قوانین و مقررات و نظارت‌های مجدانه بازرسان صنفی عامل به تمامی ضوابط...

خبرگزاری دانا

نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی (QR-Code) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی (QR-Code) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده‌اند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران ضمن تاکید بر ساده سازی مالیات ستانی، گفت: اصناف معتقدند سود پیش‌بینی شده برای آنها با واقعیت همخوانی ندارد و باید عدالت مالیاتی سرلوحه قرار بگیرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر هماهنگی مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با آغاز طرح مبارزه با قاچاق پوشاک از سال 1395، قاچاق این کالا در کشور بیش از 2.5 میلیارد دلار کاهش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

از سوی دیگر رویکرد وزارت صمت و پافشاری اش بر تفکیک اتحادیه با وجود مصوبه هیات عالی نظارت، اعتراض مجلس شورای اسلامی را در پی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعمال تغییرات در آئین نامه اجرایی سهام عدالت، جوجه‌ریزی تیر به 105 میلیون قطعه می‌رسد و مشاوران املاک حباب ساز قیمت مسکن در بازار؟ از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای از واحد‌های صنفی فروش مجازی خواست ضمن درج شناسه کالا، از گارانتی مجاز ثبت شده در سامانه جامع گارانتی استفاده کنند.