یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری دانا

سربازی برای وطن را فقط در خدمت کردن در مکان های نظامی نمی توان نام برد، بلکه اداره یک کشور در تمام زمینه‌ها سرباز اختیاری می‌خواهد که مهمترین آن سربازان اقتصادی کشور هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتاق اصناف می‌گوید: برخی از اصناف از مالیات بر تراکنش‌های بانکی اطلاع نداشتند و دو سه ماه آخر سال 1400 مطلع شدند. بر همین اساس می‌خواهیم که این مالیات را از سال 1401 و 1401 اعمال کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که مودیان مالیاتی تا نیمه ماه جاری برای ارائه اظهارنامه مالیاتی مهلت دارند، مذاکرات اتاق اصناف ایران با اتحادیه‌های صنفی در خصوص اصلاح ضرایب مالیات اصناف همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تجارت نیوز: در حالی که مودیان مالیاتی تا نیمه ماه جاری برای ارائه اظهارنامه مالیاتی مهلت دارند، مذاکرات اتاق اصناف ایران با اتحادیه‌های صنفی در خصوص اصلاح ضرایب مالیات اصناف همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: در حالی که مودیان مالیاتی تا نیمه ماه جاری برای ارائه اظهارنامه مالیاتی مهلت دارند، مذاکرات اتاق اصناف ایران با اتحادیه‌های صنفی در خصوص اصلاح ضرایب مالیات اصناف همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: یکی از دلایلی که باعث شده است فروشگاه های زنجیره ای بیش از این رشد نکنند، شرایط درآمدی مردم است؛ چراکه با این سطح پایین درآمد و کاهش خریدها، مردم ترجیح می‌دهند از فروشگاه های خرد خرید کنند. محمدباقر مجتبایی در گفت وگو با «ایسنا»، با بیان اینکه تعداد واحدهای صنفی در هر جامعه به چند ویژگی وابسته است، اظهار کرد: از جمله این ویژگی ها، درآمد مردم، فرهنگ اقتصادی...

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس اتاق اصناف ایران برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی را تصمیم نهایی جلسه هیات عالی نظارت مرکز امور اصناف و بازرگانان اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، درج شناسه کالا در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش الزامی شد و پرهیز از اجرای این قانون از مصادیق جرائم رایانه‌ای (محتوای مجرمانه) خواهد بود.

خبرگزاری مهر

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، درج شناسه کالا در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش الزامی شد و پرهیز از اجرای این قانون از مصادیق جرائم یارانه ای (محتوای مجرمانه) خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران به مناسبت روز اصناف (اول تیر) و دهه تولید و تجارت (اول تا دهم تیر) از سامانه هوشمند مدیریت بازرسی و نظارت اصناف ایران» (مبنا) و منشور حمایت از حقوق مصرف‌کننده رونمایی کرد.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران منشور حمایت از حقوق مصرف‌کننده را تدوین و منتشر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به باور برخی فعالان اقتصادی که کسب‌و‌کار آنها به شدت تحت‌تاثیر تحریم و تورم بالا قرار گرفته، دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی، فشار بسیار به آنها وارد خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به باور برخی فعالان اقتصادی که کسب‌و‌کار آنها به شدت تحت‌تاثیر تحریم و تورم بالا قرار گرفته، دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی، فشار بسیار به آنها وارد خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تمامی مبالغ واریزی به دستگاه‌های کارتخوان اصناف، ملاک عمل سازمان امور مالیاتی در محاسبه مالیات مقطوع است؛ البته اگر پول به حساب متصل به کارتخوان اصناف واریز شده باشد، در محاسبه مالیات آن‌ها لحاظ نشده است.