یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با آغاز موج ششم کرونا به کشور و سرایت‌پذیری بسیار بالای آن، انجام دستورالعمل‌های بهداشتی در این بخش افزایش می‌یابد.

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای به غول تبدیل‌شده‌اند و این در حالی است که صنوف خرد به‌سختی به کسب‌وکار خود ادامه می‌دهند و اگر دولت ورود نکند وضعیت بدتر از این خواهد شد.

خبرگزاری مهر

وزارت صمت به دنبال شفاف سازی و کاهش قیمتها از طریق درج قیمت تولیدکننده روی کالاست با این حال اغلب اصناف و کارشناسان نسبت به اجرای عجله ای طرح آن هم بدون تعبیه زیرساخت های لازم، انتقاد دارند.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر اتاق اصناف افزود: در آذر و دی امسال 12 هزار نفر از کارفرمایان صنفی تست کرونا دادند که از بین آنها فقط 1096 تست مثبت بود. در این طرح هوشمند اسامی افرادی که تست آن‌ها مثبت بوده به اتاق‌های صنفی اعلام می‌شود و بازرسان بر اساس این اطلاعات به واحد مراجعه می کنند تا فرد بیمار در مغازه نباشد. در غیر اینصورت مغازه پلمب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نائب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در واقع یکی از قانون‌های سیاست گذاری قیمت‌ها این بود که، کارخانجات تولیدی باید تحت نظارت قرار گیرند تا قیمت‌های دلخواه خود را روی کالا درج نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر طبق گزارش وزارت بهداشت هفت میلیون نفر به طور کلی واکسن نزدند و هشت میلیون نفر هنوز دوز دوم را تزریق نکرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر اتاق اصناف ایران از تمرکز بر فرهنگسازی برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌ها خبر داد و گفت که با توجه به دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، دیگر بحث تعطیلی مشاغل در پیک‌های کرونا مطرح نیست.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مایه مباهات است که مقام معظم رهبری به ریز مشکلات فعالان اقتصادی اشراف دارند، گفت که دستورالعمل ستاد برگزاری دهه فجر با همکاری اعضای کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی و با تأکید بر تشکیل کمیته‌های استان‌ها و شهرستان‌ها تدوین و ابلاغ شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل سازمان حمایت گفت: هیچ مجوزی به شرکت‌ها برای افزایش قیمت لوازم خانگی داده نشده است.

خبرگزاری میزان

مدیر کل سازمان حمایت گفت: هیچ مجوزی به شرکت‌ها برای افزایش قیمت لوازم خانگی داده نشده است.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: خوشبختانه مسئولان وزارت صمت حمایت کردند تا واحدهای صنفی دارای پروانه کسب به مناسبت شب عید بتوانند خدمات بهتر و مناسبتری به مصرف کنندگان ارائه دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران در خصوص برگزاری دومین دوره از نمایشگاهی به وسعت ایران (جشنواره فروش ویژه نوروزی) گفت: امیدواریم در همه شهرها شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم چرا که اساس پیشنهاد این نمایشگاه، انتقادات و گلایه‌های زیادی بوده که سال‌های گذشته از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره بود.

خبرگزاری مهر

نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تولیدکننده باید به همه تقاضای عمده فروشی پاسخ برابری دهد، گفت: تولیدکنندگان باید تحت نظارت قرار گیرند تا قیمت های دلخواه خود را روی کالا درج نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

براساس اعلام سازمان جهانی گردشگری UNWTO(2021) به دلیل همه گیری جهانی کووید 19، جهان شاهد افت 73 درصدی گردشگری بین المللی نسبت به سال 2020 بوده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندارد ملی الزامات و راهنمایی‌هایی برای کاهش انتشار کووید -19 در صنعت گردشگری، در چهل و هشتمین اجلاسیه کمیته ملی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان ملی استاندارد، تصویب شد.