دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون برنامه مکتوب دولت برای حذف ارز ترجیحی تقدیم مجلس شد، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ معاونان جدید در بانک مرکزی منصوب شدند، پرداخت تسهیلات در بانک‌ها متوقف شده است؟ رشد مصرف بنزین نسبت به دوران اوج کرونا و برآورد وزیر صنعت از رقم صادراتی ایران تا پایان سال را در بر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در سه سال اخیر، علاوه بر تشدید تحریم‌ها، گرانی، تورم، رکود، کاهش ارزش پول ملی و تصمیمات غیرکارشناسانه موجب شد که کسب و کارها آسیب زیادی ببینند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، یزدان سیف، معاون وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، قیمت هر کیسه 50 کیلوگرمی شکر سفید را با احتساب 9 درصد مالیات ارزش افزوده هر کیلوگرم به مباشرین معرفی شده (درب انبار)، 125،350 ریال اعلام کرد و افزود: تعیین شیوه، شبکه و مباشرین توزیع شکر تخصیصی بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان است تا از طریق...

خبرگزاری دانا

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درج قیمت تولید کننده بر روی کالا، شفافیت، تسهیل بازرسی‌ها و ایجاد آرامش برای واحدهای صنفی را به دنبال دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در سه سال اخیر، علاوه بر تشدید تحریم‌ها، گرانی، تورم، رکود، کاهش ارزش پول ملی و حتی تصمیمات لحظه‌ای و غیرکارشناسانه موجب شد که کسب و کارهای خرد آسیب ببینند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته 35 میلیارد دلار صادرات داشتیم اما از ابتدای امسال تاکنون صادرات کشور از مرز 40 میلیارد دلار عبور کرده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: 15 هزار تن شکر سفید صرفا برای مصارف خانوار برای عرضه در سراسر کشور تخصیص یافته و در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران گفت: در سه سال اخیر، علاوه بر تشدید تحریم‌ها، گرانی، تورم، رکود، کاهش ارزش پول ملی و حتی تصمیمات لحظه‌ای و غیرکارشناسانه موجب شد که کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای خرد که به طور کلی اصناف در این دسته قرار می‌گیرند، آسیب زیادی ببینند.

وب‌گاه عصر ایران

برآورد ما این است که رقم صادرات تا پایان سال به 45 میلیارد دلار برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: 15 هزار تن شکر سفید صرفا برای مصارف خانوار برای عرضه در سراسر کشور تخصیص یافته و در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته 35 میلیارد دلار صادرات داشتیم اما از ابتدای امسال تاکنون صادرات کشور از مرز 40 میلیارد دلار عبور کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر دادگستری در اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با تاکید به نظارت بر واحدهای صنفی توسط تشکل‌های صنفی گفت: توجیه واحدهای صنفی نسبت به قانون درج قیمت در کنار قیمت تولید ضروری است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در گذشته معاملات تامین کننده و توزیع کننده به صورت اعتباری بود اما با دشوار شدن شرایط اقتصادی، این معاملات پولی و مالی شد، گفت: این شرایط موجب شد تعداد زیادی از توزیع کنندگان از صحنه کار خارج رانده شوند و حالا حتی برخی از تولیدکنندگان به ویژه در حوزه لوازم خانگی با تزریق قطره چکانی کالا در فروشگاه های زنجیره ای خودشان عناصر توزیع کننده صنفی را عملا...

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از تولیدکنندگان به ویژه در حوزه لوازم خانگی با تزریق قطره چکانی کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خودشان عناصر توزیع کننده صنفی راعملاً از صحنه رقابت خارج می‌کنند.