شنبه 7 مهر 1403

اثرگذاری پایگاه‌های بسیج افزایش یافته است / مقابله بسیج با تحریف حقایق در فضای مجازی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اثرگذاری پایگاه‌های بسیج افزایش یافته است / مقابله بسیج با تحریف حقایق در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج، اظهار داشت: در زمانی که رویکرد بخشی از دلسوزان انقلاب به سمت شکل‌دهی سازمان‌های مردم نهاد در عرض بسیج بود، متاسفانه شاهد برخی از کم توجهی‌ها به تشکیلات انقلاب اسلامی یعنی بسیج بودیم که این تشکیلات به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگترین تشکیلات مردمی است.

وی‌افزود: کم توجهی‌ها باعث شد ما شاهد اجحاف و ظلم باشیم، اما بسیجیان ولایتمدار و خدمتگزاران در بسیج در طول 2-3 سال گذشته و به ویژه در سال 1399 و نیمه اول امسال در حالی که ویروس کرونا در همه جهان و کشور پراکنده شد، وارد میدان شدند و با استفاده از راهبردی که رهبری تعیین فرمودند که آن هم منطق بسیج یعنی تبدیل تهدید به فرصت است، تهدید ویروس کرونا را به فرصتی برای خدمت تبدیل کردند.

سردار سلیمانی با اشاره به شکل‌گیری نهضت کمک مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در 20 ماه بیش از 20 هزار میلیارد تومان از کمک‌های مردم جمع‌آوری شد و با رعایت کرامت نیازمندان، کمک‌ها به افراد کم بضاعت و نیازمند اعطا شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضوع احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور، عنوان کرد: زمانی در یک ارزیابی دقیق حدود 10 درصد پایگاه‌ها دارای اثربخشی بودند، این در حالی است که در ارزیابی تابستان امسال این اثرگذاری به بیش از 32 درصد رسید و سایر پایگاه‌ها هم در مسیر رشد و تعالی قرار دارند.

وی ادامه داد: در فضای مجازی 982 گردان سایبری در سطح شهرستان‌ها و بیش از 2500 گردان حوزه‌محور کار بزرگی را انجام دادند و شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی را شکل داده و امروز در جهاد تببین و مقابله با تحریف حقایق انقلاب، نیروهای بسیجی در فضای مجازی در قالب این شبکه فعال هستند.

سردار سلیمانی گفت: تمرکز بر سبک زندگی ایرانی - اسلامی، جهاد امیدآفرینی، نشاط و تفریحات سالم، مواسات و همدلی و کمک مومنانه، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اردوگاه‌های صیانت برای بازیابی معتادان متجاهر، ساخت فیلم‌های سینمایی نظیر فیلم تک‌تیرانداز و... از جمله اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

ادامه دارد...

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید بسیج فضای مجازی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است