یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: چهار سال پس از راه اندازی اولین سایت آزمایشی 5G توسط پژوهشگاهICT، تعداد سایت‌های نسل پنجم ارتباطات کشور به عدد 1800 رسید.

وب‌گاه فرارو

کرمی اسد درباره تبعات عدم تمدید اعتبار گواهینامه رانندگی گفت: راننده‌ای که گواهینامه آن اعتبار ندارد؛ در صورت بروز هرگونه تصادفی، نمی‌تواند از بیمه‌ها خسارت دریافت کند. در قرارداد‌های برخی بیمه‌ها عنوان شده که بیمه از پرداخت خسارت به متقاضیانی که اعتبار گواهینامه آن‌ها تمام شده باشد؛ خودداری می‌کند.

وب‌گاه فرارو

ظهر جمعه دو جوان 31 ساله و 28 ساله در اثر شنا در آبشار شلماش سردشت دچار غرق شدگی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

3 راهدار شهرستان سروستان در استان فارس شب گذشته، 27 اردیبهشت‌ماه در حین خدمت‌رسانی در محور شیراز سروستان جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

این تصمیم با هدف آرامش خاطر مردم، کاهش تردد و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد: روزهای میانی هفته آینده ورود موج بارشی جدیدی به شمال غرب، دامنه‌های زاگرس و شمال کشور پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

براساس گزارش ثبت احوال در سال گذشته و پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: آمار جان باختگان سیل خراسان رضوی به 9 نفر رسید.

وب‌گاه فرارو

یکی از مهمترین دلایل افزایش سرقت وجود مال خرانی است که مال مسروقه را خرید و فروش می‌کنند؛ بنابراین اگر سارق نتواند اموال سرقت شده و دزدی را بفروشد کمتر دزدی می‌کند. مالخری و یا خرید وفروش اموال مسرقه از اسباب معاونت در جرم سرقت است و درواقع این دو جرم لازم و ملزوم یکدیگرند.

وب‌گاه فرارو

قرار بود از امروز کارت ورود به جلسه آزمون امتحانات نهایی از ساعت 14 در پرتال وزارت آموزش و پرورش قابل دستیابی باشد. اما متأسفانه بسیاری از دانش آموزان برای ورود به پرتال با اختلال مواجه شدند.

وب‌گاه فرارو

3 نفر از کارکنان راهداری سروستان حین انجام مأموریت در محور سروستان - شیراز دچار سانحه تصادف شده و جان باختند.

وب‌گاه فرارو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه برای افزایش توان تولید کاغذ در کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد، بارش‌ها در کشور تا چهارشنبه آینده تداوم خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال‌های گذشته، آدم‌ها ازدواج می‌کردند تا بچه دار شوند. آن روزها افراد بچه دار می‌شدند تا نان آور داشته باشند، اما این روزها فرزند نیروی کار در نظر گرفته نمی‌شود، بلکه باید برای فرزند هزینه کرد. بسیاری از خانواده‌هایی که یک فرزند دارند نیز، با وجود همه هزینه ها، پس از بلوغ فرزندشان یا شاهد مهاجرتش هستند و یا فرزندشان مستقل می‌شود و به دنبال زندگی خود است، بنابراین فرزند امروزی نیروی...

وب‌گاه مشرق نیوز

قاچاقچیان مواد مخدر همیشه از شگردهای مختلفی برای جاسازی و انتقال مواد مخدر استفاده می‌کنند. اما اگر قرار باشد این محموله به مکانی فوق امنیتی مثل زندان منتقل شود باید از ترفندهای خاصی استفاده شود.