جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

شهریور سال 94 مردی در تماس با پلیس گفت: دقایقی قبل متوجه شدم مستأجرم که در طبقه پایین خانه‌ام ساکن است در حال بنایی است وقتی وارد خانه‌اش شدم در کمال ناباوری دیدم کف آشپزخانه را کنده است

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

50 سال پیش گواهینامه پایه 2 همگانی حذف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بزهای کوهی در سخت‌گذرترین نقاط کوهستان مخفی شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درد شدید چشم یک احساس ناراحتی ناگهانی و شدید می باشد که ممکن است شبیه احساس چاقو خوردن، سوزش یا تیر کشیدن باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف بیش از حد چای و بیش از 5 فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

در سراسر ایران اقوام به شیوه کوچ نشینی یا یکجانشینی زندگی می کنند که شغل و درآمد اصلی این عشایر از دامداری تأمین می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.

خبرگزاری میزان

آیین اکران ویژه قسمت اول از فصل دوم سریال آقای قاضی شامگاه چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) با حضور بازیگر و عوامل این سریال برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چای گل رز یک نوشیدنی گیاهی است که بدن را آبرسانی و به داشتن پوستی سالم و شفاف کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: امروز چهارشنبه شاهد بارش بی‌سابقه 32/03 میلی متری باران طی مدت زمان 40 دقیقه در شهر مشهد مقدس بودیم که در 2 دهه اخیر بی‌سابقه بود.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: دو فوتی در میدان انقلاب از داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شدند. همچنین یک منزل مسکونی در حوالی خیابان سپاه واقع در منطقه سیدی به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود که متاسفانه یک مادر و چهار کودک جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی بر بسیج همه امکانات برای حل مشکلات هموطنان سیل‌زده تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

بی بی سی فارسی تلاش زیادی کرده تا در گفت‌وگو با یاسین رامین و همسرش مهناز افشار، این مجرم محکوم به حبس در پرونده اختلاس از جمعیت هلال احمر را در افکار عمومی تبرئه کند؛ بر این اساس 24 صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه یاسین رامین توسط تسنیم منتشر شد.