جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

یک کارگر راه آهن تهران از فوت یکی از همکاران خود در واحد حراست خبر داد و گفت: یکی از کارگران نگهبان واحد حراست درب اداری ساختمان بعثت بنام «جلال شمس» حین انجام کار دچار ایست قلبی شد و قبل از انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه الف

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به یک استفتا، تعطیلی روز شنبه در کشور را بلامانع دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن گفت‌وگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر، وضعیت بازار کتاب، و میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مسئول ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه مدت زمان حضور هر کاروان از زائران ایرانی در مدینه منوره پنج روز است، گفت: در روزهای آینده حدود 12 هزار نفر از هموطنانمان در مدینه حضور خواهند یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول قوه قضاییه در پی دستور رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه‌ای همه مراجع قضایی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان نوری معاون اقتصادی دادستان کل کشور در مورد آخرین وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت، اظهار کرد: به دنبال پیگیری و دستور دادستان کل کشور درباره تعیین تکلیف وضعیت وراث متوفیان دارای سهام عدالت از جمله سود تخصیصی به این گروه و نیز تعیین تکلیف بدره (سبد) سهام آن‌ها، با همکاری مرکز فناوری قوه قضائیه، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و با نظارت معاونت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست برنامه‌های کمیته ملی موزه‌های ایران در هفته میراث فرهنگی امروز در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار شد در این برنامه هادی میرزایی مدیرکل موزه‌های کشور با بیان اینکه نزدیک به 400 رویداد در موزه‌های کشور همزمان با هفته میراث فرهنگی برگزار می‌شود گفت: ایران خود را عضو ایکوم جهانی می‌داند شاید برداشت افراد از اینکه گفته بودند عضویت ایران...

وب‌گاه فرارو

پسر هشت‌ساله اهل دلیجان استان مرکزی که چند روز پیش خبر ناپدید شدن مرموزش در فضای مجازی منتشر شده بود، سرانجام و با گذشت 28ساعت، با هوشیاری شهروندان دلیجانی و پلیس زنده پیدا شد. سه آدم‌ربای ناشناس این پسربچه را در یک چاه هفت متری در حوالی محل زندگی او انداخته بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین های بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام در حرم مطهر آن حضرت برگزارشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی آتش‌نشانی تهران: صبح امروز یک آتش‌سوزی در کارگاه تولیدی و انبار در خیابان شهید رجایی محله 13 آبان رخ داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان این که در حوزه سلامت از وابستگی مطلق به خودکفایی مطلق رسیده‌ایم، گفت: کشورهای پیشرفته دنیا به پزشکی و سیستم شبکه بهداشت ما غبطه می‌خورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: چارچوب طراحی سوالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران نباشند طراحی سوالات بر اساس کتاب‌های درسی است و معلمانی مانند خودشان، سوالات را طراحی می‌کنند و براساس خزانه سوالاتی که موجود است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه (س) جشن بزرگ "امام رضایی ها" در بام مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار می‌شود. این جشن باهدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، بیان کرامات و فضائل اهل بیت علیهم السلام، ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه اسلامی پیش بینی شده است. مجری...

وب‌گاه فرارو

شهردار تهران گفت: شهرداری تهران به ازای هر دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی برقی چینی 250 هزار یورو پرداخت می‌کند.