دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هادی زند گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط 5 مترو طی روز گذشته شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: هرکس دل در گرو سربلندی کشور دارد، باید به مدرسه و عنصر اصلی آن معلم توجه کند، معلم کسی است که نورافشانی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور گفت: طی چند روز اخیر 105 هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

«خلیج فارس در 20 سال گذشته 1.5 برابر شورتر شده و فروپاشی، تنوع زیستی منطقه را در آغوش می‌کشد». این سخنان معاون اسبق سازمان حفاظت محیط زیست است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.

خبرگزاری تسنیم

نسخه ترمیم سند تحول بنیادین توسط شورای عالی آموزش و پرورش تدوین شده است، بسیج دانشگاه فرهنگیان در مطلبی به بررسی این نسخه پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی پارسانیا، دبیر رویداد «الف تا» عنوان کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستند‌های کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود. وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور عنوان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: «همه رانندگان می‌دانند استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی باعث حواس‌پرتی راننده می‌شود؛ اما متاسفانه هنوز هم این اشتباه را تکرار می‌کنند و این مسئله به یک عادت بد در رانندگان تبدیل شده است که می‌تواند فجایع بسیاری رقم بزند.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فردا هزارمین روز از آغاز به کار شورای ششم است، گفت: 460 روز به پایان دوره کاری مدیریت ششم شهری باقی مانده و این زمان کوتاهی نیست و می‌توان به وظایف خود در قالب خدمت‌رسانی به مردم عمل کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به روز کارگر، گفت: بخش عمده‌ای از نیروی شهرداری تهران از جامعه کارگری است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که کارگران مبالغ دریافتی کم دریافت می‌کنند و این باعث کاهش بهره وری می‌شود و در این میان حضور برخی شرکت‌های پیمانکاری نباید تاثیری...

وب‌گاه فرارو

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: «نقش روانشناسان برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها بر کسی پوشیده نیست. البته خدمات و حمایت‌هایی مشاوره‌ای به‌هنگام روانشناسی، خدمات حقوقی و توانمندسازی نیز باید صورت گیرد.»

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت گفت: «بیماری‌های متعددی ازجمله بیماری‌های ناشی از تنش‌های گرمایی، سرطان، بیماری‌های قلبی - عروقی و بیماری‌های تنفسی در کارگران، با تغییرات آب‌وهوایی مرتبط است؛ بنابراین، برای کاهش اثرات مخاطره‌آمیز و مخرب تغییرات اقلیم بر سلامت نیروی کار باید اقدام فوری انجام داد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور تهران اعلام کرد که تمامی تخلفات ساکن رانندگان از این پس به صورت هوشمند ثبت خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه‌های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال 1404 باید 85 درصد آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند. وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه‌ها موجود است و در صورت داوطلب...