پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه تنها 101 حکم از برنامه سوم توسعه اجرایی شده است، گفت: 96 درصد احکامی که مهلت آن گذشته اجرایی نشده و این احکام بار مالی نداشته است.

وب‌گاه فرارو

عکسی از سال 1350 را مشاهده می‌کنید که در آن اتوبوس دو طبقه‌ای جا نداشته و برخی مسافران مجبور شدند آویزان آن شوند تا جا نمانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ظاهراً گلکسی زد فولد 5 با پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به نسل قبلی‌اش از راه می‌رسد که یکی از آن‌ها دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به ارائه تخفیف تا 30 درصد، برای پرداخت عوارض شهرسازی گفت: این تخفیفات برای افرادی درنظر گرفته شده که کل بدهی خود را به صورت یک جا تسویه کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه از برخورداری 5 هزار نفر از وام کم بهره در راستای اجرایی شدن بسته خرسندساز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی، هدف از تأسیس شبکه ملی تشخیص و درمان سرطان پستان را که به پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی محول شده، خدمت‌رسانی شایسته به بانوان در اقصی نقاط کشور عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران بر لزوم تهیه و تدوین برنامه منسجم با استفاده از نظرات صاحبنظران ذیحسابی برای ساماندهی و سازماندهی شرکت‌های شهرداری جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری مطلوب تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس کمیسیون اصل90 مجلس گفت: کانون وکلای دادگستری موظف به برگزاری هرساله آزمون وکالت است و آزمون 1401 نیز طبق قانون تسهیل برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه علنی شورای شهر تهران، نسبت به حریم شهر تهران و حساسیت آن تذکراتی داده شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اعلام کرد: 32 پایگاه امدادی هلال احمر در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه شاهد بودیم مدیریت بحران به خوبی رخ داد و شهرداری تهران غافلگیر نشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز 29 دی روز هوای پاک است، گفت: برگزاری هفته هوای پاک در دستورات لحاظ شده و ما یکشنبه هفته آینده برنامه‌هایی خواهیم داشت. رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این آلودگی هوا هفته هوای پاک چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ زمانی برنامه‌ها می‌تواند سودمند باشد که در رفع آلایندگی...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -27 دی‌ماه جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در شهرداری تهران گزارش دقیقی از میزان پیشرفت برنامه‌های سه دوره گذشته در اختیار نداریم.