پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

مهدی بهرام پور طی حکمی از سوی شهردار تهران به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب شد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 12 تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، دادستان تهران با اشاره به اینکه متهم از لیدر‌های اغتشاشات و از نزدیکان یکی سرکردگان ضد انقلاب خارج نشین بوده است گفت: از ابتدای بروز اغتشاشات در کشور گروهی با پوشش و عنوان جعلی جوانان محلات ایران با اعلام فراخوان و برنامه‌ریزی برای ایجاد آشوب در سراسر کشور پا به عرصه گذاشت. صالحی ادامه داد: این گروه که بر اساس رصد‌های دقیق و ردزنی‌های...

خبرگزاری مهر

دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور در هفته منتهی به 24 دی ماه 1401، (از 14 تا 24 دی ماه 1401) 31.61 درصد بوده که با توجه به آغاز موج هشتم کرونا، با زیرسویه‌های اُمیکرون و همزمان با فصل سرد سال، می‌تواند خطر انتقال بیماری را بیشتر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیش از سه هزار محیط‌بان در کشور فعال است که بالای 50 درصد مجموعه محیط زیست کشور را تشکیل می‌دهند، البته در تلاشیم محیط بانان را از جوامع محلی انتخاب کنیم.

خبرگزاری مهر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به جزئیات راه اندازی کلینیک سیار حیات وحش، از تجهیز آمبولانس و بکارگیری خفت گیر در این کلینیک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری سه اخلالگر ارزی طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که فیلم دوربین مداربسته نشان می‌داد پیمان قاتل دوستش بوده است، سایر شاهدان نیز وی را به عنوان قاتل شناسایی کردند. به این ترتیب وی به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و گفت: من و دوستانم مست بودیم که سر موضوع پیش پا افتاده‌ای با هم درگیر شدیم و من در اوج مستی دوستم را با چاقو زدم.

خبرگزاری مهر

استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: دورکاری اداره‌های خراسان رضوی که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 14 تهران از کسب بیشترین رضایتمندی شهروندان در بین مناطق پایتخت به‌لحاظ عملکرد کیفی و کمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

وب‌گاه الف

جلسه امروز شورای شهر تهران در حالی برگزار شد که صحن شورا هوای سردی داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری 3 اخلالگر ارزی طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مسعود درستی در این خصوص افزود: در سال 1401 تاکنون دولت به علت مشکلات مالی نتوانسته تخصیصی به شرکت بهره‌برداری مترو بابت یارانه بلیت داشته باشد و شهرداری تهران هم با توجه به محدودیت منابع نتوانسته تمام اعتبار مورد نیاز جهت تأمین قطعات یدکی و تعمیرات اساسی را پرداخت کند. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار کریمی گفت: مأموران انتظامی 5 استان و نیرو‌های فرماندهی مرزبانی در 48 ساعت گذشته موفق به کشف بیش از 6 تن انواع مواد مخدر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری 3 اخلالگر ارزی طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.