پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی 5 استان و نیروهای فرماندهی مرزبانی در 48 ساعت گذشته موفق به کشف بیش از 6 تن انواع مواد مخدر شدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آتش نشان‌ها در تاریخ 27 و 28 دی ماه به صورت رایگان می‌توانند از برج میلاد بازدید کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عکاس حیات وحش هندی تصویری جالب از یک میمون و فرزندش در کنار یک بچه آهو ثبت کرده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم گفت: شهردار نمی‌تواند خارج از مجموعه کسی را وارد شهرداری کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری 3 اخلالگر ارزی طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، عصر روز یکشنبه، 25 دی‌ماه، سرهنگ ضرغام آذین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه نماینده دادستانی تهران و مسؤولان قرارگاه شهید اسداللهی از فضایی که شهرداری منطقه 12 برای استقرار قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی در اختیار پلیس قرار خواهد داد، بازدید کرد. به دستور امیر یزدی، شهردار منطقه 12،...

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور گفت: اسلام به خاطر تربیت فرزند و مدیریت خانواده، جایگاه والایی برای مادران قائل شده است.

وب‌گاه الف

سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن توضیح درباره وظیفه محیط زیست در قانون هوای پاک گفت: بارگذاری جمعیت و وسایل نقلیه بیش از ظرفیت تهران است.

وب‌گاه فرارو

بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز 27 دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره 2550 و 2551 هواپیمایی کارون در مسیر خارگ - اهواز - خارگ باطل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا پنج‌شنبه (29 دی) و بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: اجازه نمی‌دهیم سد چم‌شیر آبگیری شود برخی کارشناسان محیط‌زیستی هشدار دادند پس از آبگیری سد، اتفاقی مشابه سد گتوند رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عرشه آنلاین نوشت: نواب ابراهیمی، آشپز اینستاگرامی که حدود ده روز پیش، بازداشت شده بود، روز دوشنبه با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از بارش برف و باران در محورهای 7 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: در شب برفی تهران همراه با پیرهادی عضو شورای شهر از مناطق مختلف شهرداری تهران که درگیر برف شدید بودند بازدید کردیم که خدا رو شکر تمهیدات خوبی اندیشیده شده بود و شهرداری غافلگیر نشد. نادعلی گفت: از ساعت 22 تا نیمه شب این بازدید را انجام دادیم، اما ساعت‌ها عملیات شن...

خبرگزاری مهر

بازدید از برج میلاد تهران برای آتش‌نشانان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان شهرداری تهران در تاریخ 27 و 28 دی ماه رایگان است.